|

پیش‌بازی امارات – ایران؛ به دنبال ثبت یک رکورد ویژه

تیم ملی فوتبال ایران

اسکوچیچ و شاگردانش این فرصت را دارند که فردا دست به یک کار بزرگ بزنند و با پیروزی مقابل امارات، تیم ملی را صاحب 10 برد متوالی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

دراگان اسکوچیچ و شاگردانش این فرصت را دارند که فردا دست به یک کار بزرگ بزنند و با پیروزی مقابل امارات، برای اولین بار، تیم ملی را صاحب 10 برد متوالی کنند. کاری که با توجه به آمار بسیار خوب اسکوچیچ و همچنین بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار دارد، کاملا در دسترس به نظر می‌رسد.

آمار به سود ایران:

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، اگر به اطلاعات سایت آماری 11v11 استناد کنیم، تیم ملی و امارات تا امروز 14 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که ایران 10 بار پیروز شده و 4 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. البته دو روایت دیگر هم درباره تعداد بازیهای دو تیم وجود دارد که بر اساس آن، ایران و امارات، 15 و حتی به عبارتی 16 بازی بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که امارات، فقط در یک بازی موفق شده ایران را ببرد و بنابر این روی کاغذ نمی‌تواند حریف سختی برای تیم ملی باشد هر چند که بازی ایران با همسایگان عربی‌اش همیشه حساسیتهای خاص خود را داشته است.

وضعیت در جدول:

ایران با 6 امتیاز در صدر گروه اول مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا قرار دارد و امارات که در دو بازی قبلی‌اش با لبنان و سوریه به تساوی رسیده، با 2 امتیاز و بعد از کره 4 امتیازی، تیم سوم گروه اول است.

پنجشنبه 15 مهر 1400

مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

امارات – ایران ساعت 20.15

ورزشگاه زعبیل دوبی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها