|

اسکوچیچ در انتظار یک خبر خوش؛ کایو به ایران می‌رسد؟

کایو لوکاس

کایو لوکاس، بازیکن برزیلی و مصدوم تیم ملی امارات برای بازی با ایران در لیست این تیم قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از معضلات بازی کردن مقابل تیم‌های عربی چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی بازیکنان غیرآسیایی هستند. بازیکنانی که بیشتر با اصلیت برزیلی به آسیا می‌آیند تا سطح تیم‌های عربی را بالاتر ببرند. یکی از دغدغه‌های دراگان اسکوچیچ برای بازی با امارات یکی از همین بازیکنان است. کایو لوکاس مهاجم برزیلی‌ که او را می‌توان یکی از بهترین‌های تیم ملی امارات دانست. مغز متفکر و طراح حملات تیم فن مارویک که گفته می‌شد شاید به دلیل مصدومیت مقابل ایران به میدان نرود اما نام او در لیست نهایی برت فن‌مارویک برای این بازی قرار گرفته است و این خبر خوبی برای کادرفنی تیم ملی نخواهد بود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، نگاهی به آمار این بازیکن نشان می‌دهد که غیبت احتمالی او در ترکیب اصلی می‌تواند شانس بزرگی برای تیم ملی ایران باشد. امارات اگرچه در کل تیم قدرتمندی نشان داده و در تاریخ هم کمتر برای ما خطرساز شده اما با این حال هر چه بازی آسانتری پیش روی تیم ملی باشد خیال همه راحت‌تر خواهد بود. لوکاس در دو بازی گذشته 16 نبرد موفق داشته که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

گرفتن سه خطا هم نشان از این دارد که یکی از حربه‌های امارت برای رسیدن به گل ضربات ایستگاهی بوده که توسط این بازیکن گرفته شده است. با توجه به حضور مدافعانی که علاقه زیادی به خطا کردن دارند در خط دفاعی تیم ملی ایران نبودن کایو امتیاز مثبتی برای ما به حساب می‌آید. کایو اگرچه در این دو بازی گلی برای تیمش به ثمرنرسانده اما با زدن 10 شوت در دو بازی به سمت دروازه حریفان حسابی آنها را به زحمت انداخته است.

کایو به همراه مبخوت و فابیو دلیما دیگر مهاجم برزیلی امارات سه تفنگدار فان مارویک در خط حمله هستند. سه بازیکنی که توانستند با گل‌های خود امارات را راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها کنند و اهداف بزرگی برای رسیدن به جام‌جهانی در سردارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها