|

عادت تکراری سیدجلال حسینی در پرسپولیس

سیدجلال حسینی

سید جلال حسینی باز هم موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند تا نشان دهد در آستانه بازی با الهلال، شرایط خوبی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی با ۳ گل از سد سپاهان در یک بازی دوستانه گذشتند که گل دوم قرمز‌ها را سیدجلال حسینی در دقیقه ۴۸ و با یک ضربه سر به ثمر رساند تا نشان دهد هم در کار‌های دفاعی نمایش خوبی دارد هم در بخش هجومی و در مواقع لزوم می‌تواند به تیمش کمک کند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، کاپیتان قرمز‌ها به عنوان یک مدافع آمار قابل توجهی در گلزنی دارد و فصل گذشته هم گل‌های بسیار مهمی برای تیمش به ثمر رساند و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در بازی با الوحده هم توانست سه امتیاز بازی را به حساب تیمش واریز کند. سیدجلال – که علیرغم حضور مدافعان جدید در پرسپولیس، کماکان یکی از مهره‌های کلیدی تیم یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود - چند روز پیش به یکی از سوژه‌های بخش توییتر‌ای اف سی تبدیل شده بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته با انتشار گل پرسپولیس به الجزیره به تمجید از سیدجلال پرداخته بود و نوشت: او در ۳۹ سال و ۸ ماهگی مسن‌ترین بازیکن لیگ قهرمانان این فصل محسوب می‌شود. بازیکنی که یحیی و هواداران پرسپولیس امیدوارند نمایش خوبی جلوی الهلال داشته باشد و بتواند از تجربه‌اش، به بهترین شکل ممکن در جدال با مهره‌های هجومی تیم عربستانی استفاده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها