|

سرمربی سابق بارسلونا روی نیمکت الهلال مقابل پرسپولیس!

در آستانه دیدار پرسپولیس با الهلال، نیمکت آبی پوشان لرزان‌تر از هر زمان دیگری بنظر می‌رسد و حتی نام گزینه جانشین سرمربی پرتغالی هم افشا شده.

لینک کوتاه کپی شد

لئوناردو ژاردیم در غیاب نیمی از یاران اصلی خود الهلال را برای دیدار با پرسپولیس آماده می‌کند و در همین حال رسانه‌های عربستانی از برکناری قریب‌الوقوع مربی پرتغالی خبر می‌دهند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، ژاردیم چند ماه پیش با قراردادی یک ساله هدایت الهلال را بر عهده گرفت، اما در طول شش هفته مسابقات لیگ این کشور به سه پیروزی و سه تساوی دست یافته است و در جایگاه چهارم جدول لیگ قرار دارد که به همین دلیل از جانب مسئولان این باشگاه و هواداران الهلال با انتقادات جدی مواجه شده است.

به گفته مبارک الشهری یکی از خبرنگاران ورزشی عربستانی در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی، برخی از هواداران متمول باشگاه الهلال اعلام کرده‌اند هزینه دستمزد و فسخ قرارداد مربی پرتغالی را پرداخت می‌کنند و تنها خواستار برکناری وی هستند. الشهری همچنین اعلام کرد مسئولان باشگاه الهلال با کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا وارد مذاکره شده و رسماً از وی درخواست کرده‌اند نظر خودش را برای هدایت این تیم اعلام کند.

ستین پیش از این گزینه باشگاه النصر بود و گفته می‌شود به حضور در فوتبال خاورمیانه ابراز تمایل کرده است. روز گذشته هم روزنامه مکه گزارش داده بود که دیدار با پرسپولیس آخرین فرصت ژاردیم خواهد بود و در صورت ناکامی الهلال مربی پرتغالی قطعاً برکنار خواهد شد.

به نظر می‌رسد انتشار این اخبار در رسانه‌های عربستانی بیش از هر زمان دیگری نیمکت مربیگری این تیم را متزلزل ساخته و در آستانه دیدار با پرسپولیس می‌تواند تمرکز حریف سرخ پوشان را تحت تأثیر قرار بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها