|

مسن ترین پرسپولیسی رکورد زد!

Jalal Hosseini shayanews

حسینی کاپیتان پرسپولیس در آستانه ۴۰ سالگی در بازی دوستانه مقابل سپاهان دو گل به ثمر رساند، تا به رکورد مسن ترین گلزن دیدارهای دو تیم برسد. …

لینک کوتاه کپی شد

​پرسپولیس و سپاهان در بازی شماره ۷۶ تاریخ فوتبال خود به مصاف هم رفتند در حالی که این بازی اولین بازی دوستانه تاریخ بین ۲ تیم بود. اولین بازی تاریخ ۲ تیم در روز ۲۲ بهمن ماه سال ۵۰ برگزار شد و حالا بعد از ۵۰ سال یک بازی دوستانه در کارنامه بازی های ۲ تیم ثبت شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، در مدت برگزاری ۵۰ ساله بازیها ۷۵ بازی رسمی و یک بازی دوستانه برگزار شده و در مجموع این ۷۶ بازی تیم پرسپولیس با ۲۶ برد و ۱۸ باخت عملکرد بهتری نسبت به حریف دارد و ۳۲ بازی برگزار شده بین ۲ تیم هم با مساوی به پایان رسیده است.

در این مدت پرسپولیس تهران ۹۴ بار و سپاهان ۷۶ بار دروازه های همدیگر را گشوده اند.

پرسپولیس و سپاهان اولین و دومین تیم پرافتخار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران هستند، پرسپولیس صاحب ۷ عنوان قهرمانی است و سپاهان ۵ عنوان قهرمانی در فهرست آمار خود در لیگ برتر ثبت کرده است. هر دو تیم از لحاظ مهره ای جزو بهترین تیم های لیگ ایران محسوب می شوند و در تلاش هستند در لیگ بیست و یکم عنوان قهرمان را به دست بیاورند.

اولین بازی دوستانه تاریخ پرسپولیس و سپاهان با برد ۳-۱ پرسپولیس خاتمه یافت، عیسی آل کثیر، سیدجلال حسینی و حامد پاکدل گلهای پرسپولیس و محمدرضا حسینی برای سپاهان گل به ثمر رساندند.

در این بازی عیسی آل کثیر دومین گل خود در بازیهای پرسپولیس و سپاهان را زد، او در بازی برگشت ۲ تیم در لیگ بیستم هم گل پرسپولیس را به ثمر رسانده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها