|

رتبه ایران در کشتی فرنگی قهرمانی جهان مشخص شد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران

در پایان رقابت‌های ۷ وزن کشتی فرنگی قهرمانی جهان و با توجه به وضعیت ۳ وزن باقیمانده، نایب‌قهرمانی ایران در این رقابت‌ها قطعی شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت‌های ۷ وزن قهرمانی جهان با ۲ طلا، ۲ برنز و یک عنوان پنجمی و مجموع ۹۶ امتیاز موقتا در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ایسنا، روسیه نیز با یک طلا، ۳ نقره و ۳ برنز و مجموع ۱۳۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و آذربایجان نیز با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز و مجموع ۸۷ امتیاز پس از روسیه و ایران در جایگاه سوم جای گرفته است.

در ۳ وزن باقیمانده این رقابت‌ها که امشب (یکشنبه) به پایان می‌رسد، ایران با داشتن دو فینالیست، شانس رسیدن به ۲ مدال طلا را دارد و روسیه نیز یک نماینده در فینال و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها دارد. آذربایجان نیز یک کشتی‌گیر در دیدار رده‌بندی و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها دارد.

با این اوصاف قهرمانی روسیه با داشتن یک کشتی‌گیر در فینال و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها قطعی است و نایب‌قهرمانی ایران نیز با توجه به فاصله امتیازات با کشور‌های دیگر و داشتن دو کشتی‌گیر در فینال قطعی شده و ایران شانسی برای پشت سر گذاشتن روسیه و ایستادن بر سکوی قهرمانی ندارد.

آذربایجان نیز در جایگاه سومی قرار دارد. پیش از این روسیه عنوان قهرمانی کشتی آزاد را از آن خود کرد و ایران نیز بر سکوی سومی جهان ایستاد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها