|

سورپرایز عجیب پرسپولیس برای الهلال عربستان

تیم پرسپولیس

پرسپولیس کاملا پشت در‌های بسته تمرین و مسابقه دوستانه داشته و دقیقا کسی نمی‌داند قرار است یحیی با چه سیستمی برابر الهلال به میدان برود.

لینک کوتاه کپی شد

 پرسپولیس این روز‌ها آماده می‌شود تا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصول اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند. این تیم باید ۲۴ مهر در عربستان به مصاف الهلال میزبان برود و برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، از سد این تیم پرمهره عبور کند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، پرسپولیس بعد از دیدار با استقلال تاجیکستان کاملا پشت در‌های بسته تمرین و مسابقه دوستانه داشته و دقیقا کسی نمی‌داند قرار است یحیی با چه سیستمی برابر الهلال به میدان برود. با این وجود، اما با توجه به نفراتی که این مربی در اختیار دارد، بعید است تغییرات زیادی در ترکیب این تیم رخ دهد. به عنوان مثال برای استفاده کردن از بازیکنان جدیدی که به این تیم پیوسته اند همچنان فقط رضا اسدی است که شانس فیکس بازی کردن را دارد.

درست است که یحیی گل محمدی شاید از بازیکنان جدیدی استفاده نکند، ولی با همان بازیکنان فصل قبل هم می‌تواند سرگیجه مهمی را برای الهلال رقم بزند؛ این سرگیجه در خط حمله سرخ‌های تهرانی می‌تواند بیشتر به چشم بیاید. پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان مهدی عبدی را فیکس در ترکیب داشت و در عین شگفتی عیسی آل کثیر را روی نیمکت نشاند. آیا قرار است این سناریو در دیدار با الهلال هم تکرار شود؟ با توجه به نمایشی که عبدی در دیدار برابر استقلال تاجیکستان داشت بعید است، ولی اگر عبدی ترک عادت نکرده باشد وهمچنان در بازی‌های مهم برای پرسپولیس گلزنی کند، آیا می‌شود به راحتی از ترکیب اصلی دور بماند؟ این مهمترین موضوعی است که الهلالی‌ها را کلافه می‌کند.

از این گذشته یحیی در بازی‌های اخیر نشان داده که به استفاده کردن از امید عالیشاه و وحید امیری به عنوان یکی از بازیکنان خط حمله علاقه دارد. حال اگر او برای بازی با الهلال چنین تصمیمی بگیرد و برای شلوغ کردن خط میانی اش از این حربه استفاده کند، چندان بعید نیست. نهایتا یحیی می‌تواند با توجه به ضعف خط دفاعی الهلال تیمی هجومی بچیند و از ابتدا عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را با هم در ترکیب بگذارد. این‌ها همه معادلاتی است که هرکدامش می‌تواند به یک طریق الهلال را سورپرایز کند و به موفقیت پرسپولیس در این بازی کمک کند.

دست کم یکی از مزایایی که یحیی، پرسپولیس را پیش از بازی با الهلال مخفی کرده، همین مورد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها