|

مخفی کاری ناقص الهلال عربستان

تیم الهلال

الهلال عربستان در دیداری دوستانه توانست التعاون را شکست دهد و با برد به دیدار با پرسپولیس برسد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس و الهلال عربستان باید روز ۲۴ مهر در عربستان و از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند. در این میان، دو تیم تلاش زیادی می‌کنند با آمادگی صددرصدی مهیای این بازی سرنوشت ساز شوند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، پرسپولیس که بازی رسمی‌ای ندارد و فقط با سه بازی تدارکاتی خودش را به دیدار با الهلال می‌رساند. شاگردان گل محمدی با یک تساوی برابر پیکان و دو برد مقابل شهرداری آستارا و سپاهان به جنگ با الهلال می‌روند. الهلال، اما از این حیث شرایط بهتری دارد، چون این تیم درگیر رقابت‌های لیگ عربستان است و مشکلی از لحاظ بازی‌های رسمی ندارد.

با این حال دو تیم این اواخر تلاش زیادی کرده اند ترکیب و برنامه هایشان مخفی بماند؛ یحیی گل محمدی درخواست کرده بود هر سه بازی دوستانه پرسپولیس پشت در‌های بسته و بدون پخش تلویزیونی باشد. از این گذشته، او اجازه نداده بود حتی ترکیب اولیه تیمش در این سه بازی به بیرون درز کند. الهلال هم اگرچه دیر، ولی بالاخره به این نتیجه رسید که برای یک بار هم که شده در این مسیر مخفی کاری کند. از آنجا که این تیم پیش از بازی با پرسپولیس دیدار رسمی دیگری ندارد، شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف التعاون رفت که موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.

الهلالی‌ها هم درخواست داشتند این بازی پشت در‌های بسته، بدون حضور خبرنگاران و البته بدون پخش تلویزیونی باشد، ولی آن‌ها نه تنها ترکیب تیمی شان را منتشر کردند بلکه مشخص شد که بدون داشتن تقریبا ۱۲ بازیکن پا به این مسابقه دوستانه گذاشته اند که چندان نیازی به مخفی کاری هم نبوده است. بسیاری از بازیکنان الهلال درگیر بازی‌های ملی هستند و تعدادی دیگر از آن‌ها هم مصدوم هستند و سرمربی این تیم نخواسته دست به ریسک بزند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها