|

کُری کشتی‌گیر ایران برای جردن باروز

جردن باروز

نخودی در یکی از حساس‌ترین کشتی‌ها در جدال با باروز نتوانست به طلا دست یابد اما مدعی است در ملاقات بعدی تلاش خواهدکرد اتفاق بهتری را شکل دهد.

لینک کوتاه کپی شد

پدیده ۱۹ ساله کشتی آزاد ایران در کشتی‌هایی جذاب توانست به فینال مسابقات جهانی راه یابد اما در ادامه در سد جردن باروز، قهرمان آمریکایی گیر کرد و به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد تا طلسم این کشتی‌گیر همچنان برای ایرانی‌ها ادامه داشته باشد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ایلنا، محمد نخودی دارنده مدال نقره مسابقات کشتی آزاد جهان درباره مسابقه فینال مقابل جردن باروز گفت: من و کادرفنی برای  مسابقه مقابل باروز از قبل برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده بودیم و به خوبی او را آنالیز کرده بودیم، اما متاسفانه نتوانستم انجامش بدهم. دوست داشتم مدال طلا را بدست بیاورم و قهرمان شوم. اما حریف از من بهتر بود وتجربه بیشتری داشت. من هم نتوانستم برنامه‌هایم را پیاده کنم و البته تلاشم را خواهم کرد تا در مسابقات بعدی جبران کنم.

وی در ادامه درخصوص مهارت بالای حریف آمریکایی‌اش در زیرگیری‌ها و این سوال که آیا برنامه‌ای برای این شگرد وی داشتند گفت: باروز کشتی‌گیر بزرگی است. صادقانه بگویم که برای رقابت با او هیجان زیادی داشتم. با این حال تلاش زیادی کردم اما در نهایت نتوانستم برنامه‌هایی را که دنبال می‌کردم به سرانجام برسانم و در پیاده کردن آنها به نتیجه نرسیدم.

نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد در واکنش به این سوال که تا چه حد امیدوار است در تقابل دوباره با این غول آمریکایی که تاکنون تمام حریفان ایرانی‌اش را شکست داده، موفق شود این طلسم را بشکند، گفت: روی کشتی باروز باید بیشتر کار ‌کنم. تلاشم را می‌کنم تا دفعه بعد که مقابل باروز قرار می‌گیرم بتوانم بهتر کشتی بگیرم و شکستش دهم. مسلما او هم شکست ناپذیر نیست و نیاز به تلاش و برنامه و البته تمرکز بیشتری دارم و این مساله غیرممکن و رویا نخواهد بود و تلاش خواهم کرد در کشتی بعدی با او، شرایط را به سود خودم کنم.

نخودی درباره اهدافش و تعداد زیاد مدعیان داخلی که در وزن خودش دارد نیز گفت: در حال حاضر مسابقات لیگ را پیش رو داریم، بعد از آن طبق چرخه انتخابی پیش می‌رویم برای مسابقات آسیایی و جهانی.

وی درباره عملکرد پژمان درستکار و رهبری این مربی در مسابقات جهانی نیز گفت: خدا را شکر این چند روز که در خدمت آقای درستکار بودیم از لحاظ فنی و فیزیکی خوب پیش رفتیم و تیم منسجم، جوان و یکدستی داشتیم و به نظرم توانستیم تا حد زیادی انتظارات را برآورده کنیم. اگر از طرف وزارت ورزش و سایر ارگان‌ها حمایت بیشتری صورت می‌گرفت و خصوصا حمایت لازم از سوی اسپانسرها در مسابقات لیگ برتر بهتر انجام شود، قطعا دغدغه کشتی‌گیران هم کمتر خواهد شد و می‌توان به کسب نتایج بهتر هم امیدوار بود.

نخودی صحبت‌هایش را با تشکر از خانواده و مربیان خود بابت حمایت‌هایی که در مسیر حضور مسابقات جهانی داشتند، پایان می‌دهد و می‌گوید: از سرمربی تیم ملی و کادرفنی برای زحمات و اعتمادشان تشکر می‌کنم. همچنین از خانواده‌ام و مربی‌ام آقای سعید احمدی و مردم شهرم تشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده اتفاقات بهتری را شکل دهم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها