|

(ویدئو) کشتی فینال محمدرضا گرایی با نظیر عبداله یف؛ مسابقات جهانی نروژ

محمدرضا گرایی

محمدرضا گرایی برای کسب مدال طلا به مصاف نظیر عبداله یف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه رفت و توانست با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی برسد.

لینک کوتاه کپی شد

بی هیچ تردیدی شماره یک تیم ملی کشتی فرنگی ایران در اسلو، محمدرضا گرایی بود؛ کشتی گیر دسته 67 کیلو که موفق به کسب مدال طلای المپیک توکیو شد بعد از دو ماه به دنبال کسب اولین طلای خود در رقابت های جهانی است؛ گرایی طلای امیدهای جهان، طلای قهرمانی آسیا و برنز بازی‌های آسیایی را نیز دارد. او برای رسیدن به فینال مبارزه های سنگینی انجام داد اما به هر ترتیبی که بود خود را به دیدار پایانی رساند.

به گزارش «شایانیوز»، گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل  تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن قرار گرفت و در یک کشتی عجیب و هیجان انگیز توانست حریف خود را ضربه فنی کند؛ اگر هوشیاری گرایی در لحظات حساس این کشتی به یاری اش نمی آمد، شاهد حذف زودهنگام قهرمان المپیک توکیو از دور مسابقات جهانی می بودیم که خوشبختانه چنین اتفاقی نیافتاد.

در مرحله یک چهارم نهایی وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی مقابل جعفراف از آذربایجان قرار گرفت و این بار بی هیچ استرس و دردسری 11-0 پیروز شد. او در مرحله نیمه نهایی مقابل راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان قرار گرفت و طی یک مبارزه سخت  و نفس گیر 6-7 پیروز و فینالیست شد. گرایی برای کسب مدال طلا به مصاف نظیر عبداله یف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه رفت و توانست با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی برسد و مدال طلای این وزن را کسب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها