|

۳ اتفاق مهمی که پرسپولیس را دگرگون می‌کند

تیم پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها در شرایطی مهیای دیدار با الهلال عربستان می‌شوند که از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس روز ۲۴ مهر در عربستان به مصاف الهلال می‌رود تا به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. با این وجود، اما شرایط مالی در این باشگاه مساعد نیست و بازیکنان از پرداخت کم مالی صورت گرفته شاکی هستند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، شاید عمده مشکل پرسپولیسی‌ها در این زمینه نداشتن اسپانسر باشد، ولی هر چه که باشد در آستانه دیدار مهمی در لیگ قهرمانان آسیا شرایط روحی بازیکنان را دستخوش تغییر و تحول کرده است. اگرچه حساسیت‌های این دیدار اجازه نمی‌دهد پرسپولیسی‌ها اعتراض خاصی داشته باشند، ولی به نظر می‌رسد بعد از این دیدار، شرایط کاملا دگرگون شود.

این مورد در حالی است که بسیاری منتظر هستند تا تکلیف مدیریت در این باشگاه هم مشخص شود و این تیم هم مثل استقلال صاحب مدیرعامل قطعی شود. اگرچه، چه با همین مدیریت فعلی و چه با مدیریت جدید، این تیم نیاز به رخ دادن ۳ اتفاق مهم دارد تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر حال و روزش متفاوت شود.

اولین و مهمترین موضوع پرداخت مطالبات مالی بازیکنان است تا آن‌ها را با روحیه بالایی در اختیار داشته باشد. مورد دوم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون، سرمربی سابق تیم است تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود و مورد سوم، خریدن بازیکن خارجی مدنظر یحیی گل محمدی است تا این تیم هم از سایر رقبا در این زمینه عقب نیفتد. این ۳ اتفاق اصلی مهم برای پرسپولیسی‌ها تا قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها