|

بیماری سخت مجید برادر علی پروین

مجید پروین

شنیدیم مجید پروین مربی سازنده تهرانی و برادر کوچک‌تر علی پروین اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران این روزها درگیر مبارزه با بیماری سرطان است

لینک کوتاه کپی شد

چندی پیش علی پروین یکی از ماندگارترین چهره های فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در غم از دست دادن خواهرش به سوگ نشست.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، تعدادی از بزرگان فوتبالی با حضور در منزل علی پروین با وی ابراز همدردی کردند. حسین کلانی، حمید استیلی، مهدی محمد نبی و … درگذشت خواهر علی پروین را تسلیت گفتند. همچنین یک روز پس از آن مراسم تشییع پیکر خواهر علی پروین در بهشت زهرا برگزار شد و جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای عرض تسلیت و همدردی با علی پروین، کاپیتان و سرمربی سابق این تیم در بهشت زهرا حاضر شدند. ناصر محمدخانی ستاره دهه ۶۰ این تیم و یحیی گل محمدی سرمربی فعلی سرخپوشان از چهره‌های شاخصی بودند که در این مراسم شرکت داشتند.

نکته عجیب برای پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس در منزل علی پروین حضور فردی بود که ابتدا او را نشناختند. سرهای تراشیده این مربی سازنده و زحمتکش تهرانی باعث شد بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس و تیم ملی ایران ابتدا او را نشناسند اما در ادامه متوجه شدند مجید پروین است. اهالی فوتبال ایران به خوبی مجید پروین را می‌شناسند. یک مربی بی‌ادعا و زحمتکش که پیش از آن که برادر علی پروین باشد یک معلم ورزش است.

او سال‌های سال در رده های پایه ای پرسپولیس و فوتبال تهران کار خودش را با عشق انجام داده و کاری به کسی نداشته است. آقا معلم خانواده پروین در تمام این سال‌ها مشغول کشف استعدادها برای آینده فوتبال ایران بوده و بدون هیچ چشمداشتی آنها را تقدیم تیم‌های ملی کرده است.

متأسفانه مجید پروین این روزها درگیر بیماری سرطان است اما با روحیه‌ای بالا در حال مبارزه است. این مربی شناخته شده و زحمتکش تهرانی با همان عزم جزم می‌تواند این بیماری را نیز پشت سر بگذارد. از شما دوستداران و هواداران پرسپولیس و علی پروین درخواست می‌کنیم برای آقا مجید دعا کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها