|

پشت پرده ملاقات مدیران عامل سابق استقلال با آجورلو

مصطفی آجورلو - امیرحسین فتحی

ملاقات مدیران عامل سابق آستقلال با آجورلو کمی عجیب به نظر می‌رسید که البته پشت پرده‌های جالبی نیز در بر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

حضور مدیران سابق باشگاه استقلال در دفتر مصطفی آجورلو به بهانه تبریک مدیرعاملی وی در استقلال، بهانه خوبی برای فتح الله‌زاده، فتحی و سعادتمند بود تا کسی متوجه علت حضور آن‌ها در این باشگاه و ملاقات با مدیرعامل نشود. اما شنیده می‌شود هر یک از آن‌ها بابت موضوعی مشخص به دفتر آجورلو مراجعه کردند، تا به این شکل از مدیرعامل جدید باشگاه بخواهند مشکل به وجود آمده را برطرف سازد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، با این وجود آن‌ها در تصاویر یادگاری خود با مدیرعامل جدید استقلال ژست‌های پیروزمندانه به خود گرفتند تا هواداران استقلال تصور کنند آن‌ها به منظور کمک به آجورلو وارد میدان شدند، اما مطمئنا اگر علت اصلی این جلسات را از مدیرعامل استقلال جویا شوید متوجه خواهید شد آن‌ها صرفاً برای پیگیری پرونده‌های حقوقی دوران مدیریت خود در این باشگاه به دفتر آجورلو رفتند.

شنیده می‌شود در این جلسات پیرامون چک برگشتی به یکی از بازیکنان، پرونده جنجالی زمین باشگاه استقلال در یکی از شهر‌های شمالی، بدهی سنگین به یک تاجر ایرانی - اماراتی و بدهی معوقه به افراد غیر فوتبالی مطالبی مطرح شده و طرفین از آجورلو درخواست کمک برای حل این موضوعات داشتند.

هرچند هنوز باشگاه استقلال به شکل رسمی در این ارتباط اطلاع رسانی نکرده است، اما شنیده می‌شود گویا مصطفی آجورلو به علی فتح الله‌زاده وعده داده است مشکلات به وجود آمده برای وی با کمک باشگاه استقلال برطرف شود، از طرفی موضوع بدهی معوقه به یکی از افراد نزدیک به امیرحسین فتحی هم بررسی شود و چنانچه اسناد و مدارکی وجود داشته باشد، باشگاه نسبت به پرداخت آن مبلغ نیز اقدام کند.

در خصوص ماجرای بدهی به وجود آمده در دوران احمد سعادتمند به تاجر ایرانی - اماراتی نیز مطالبی بین آجورلو و سعادتمند رد و بدل شده تا در جریان تسویه حساب با این فرد آن موارد نیز لحاظ شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها