|

بازیکنان خارجی مدنظر مجیدی چگونه انتخاب شدند؟

فرهاد مجیدی

مجیدی با همفکری پین و مصطفوی خارجی‌ها را انتخاب کرد؛ نام بازیکنان خارجی استقلال در جیب آجورلو

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال از حضور قریب الوقوع سه بازیکن خارجی در ترکیب استقلال خبر داد و تاکید کرد با هماهنگی با مدیریت باشگاه، این بازیکنان به زودی به استقلال ملحق خواهند شد. حالا هواداران باشگاه استقلال منتظر رونمایی از خرید‌های جدید مدنظر سرمربی تیم هستند تا با توانمندی آنها آشنا شوند، اما یکی از پرسش‌های کلیدی این است که این بازیکنان چگونه مورد توجه سرمربی آبی‌های پایتخت قرار گرفت؟

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، بر اساس اخبار دریافتی این نفرات حاصل خروجی جلسه سه نفره مجیدی، گابریل پین و صالح مصطفوی در دو هفته اخیر است، کادر فنی استقلال پس از بررسی‌های فراوان نام ده بازیکن را در فهرست نهایی خود آوردند و پس از مرور فیلم بازی‌های آنها و آنالیز رفتاری‌شان در باشگاه‌هایی که پیش از این بازی کرده بودند به این نتیجه رسیدند که این سه بازیکن نسبت به هفت بازیکن دیگر از توانمندی بیشتری برخوردارند.

البته در جریان بررسی‌های صورت گرفته یک بازیکن دیگر نسبت به نفر سوم انتخاب شده پوئن بیشتری داشت و قرار به جذب او بود، ولی رشد ناگهانی قیمت بازیکن مورد نظر به واسطه رسانه‌ای شدن نام وی، کادر فنی تصمیم گرفت این بازیکن را از فهرست مورد نظر خود خارج کند و فرد دیگری را جایگزین نفر اصلی کند.

نکته مهم دیگر اینکه فرهاد مجیدی به توصیه نزدیکانش تصمیم گرفت اسامی بازیکنان مورد را فقط به مدیرعامل تحویل دهد تا ماجرای فوتاکس دوباره رخ ندهد، مصطفی آجورلو نیز به وی اطمینان داده به هیچ عنوان اسامی معرفی شده به وی رسانه‌ای نخواهد شد تا پروسه جذب بازیکنان خارجی در سکوت کامل خبری طی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها