|

استقلال چه کسی را می‌خواهد؛ برانکو یا گابریله پین؟

برانکو ایوانکوویچ - گابریله پین

این روز‌ها نام دو مربی که قرار است به استقلال در خرید بازیکن کمک کنند زیاد شنیده می‌شود: پین و برانکو.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال با فرهاد مجیدی آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر بیست و یکم می‌شود. مجیدی که در این فصل بالاخره از ابتدا خودش برای استقلال بازیکن خریده امید زیادی دارد تیمش ناکامی‌های فصول پیش را به دست فراموشی بسپارد و بالاخره جام مهمی برای هواداران به دست بیاورد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، البته خرید‌های فرهاد مجیدی برای استقلال تمام نشده و حالا او می‌خواهد سه بازیکن خارجی برای تیمش جذب کند. ماموریتی که فرهاد مجیدی دارد انتخاب درست و صحیح بازیکن خارجی است تا آن‌هایی را جذب کند که در مسیر موفقیت به استقلال کمک کنند. در این میان، اما نام دو مربی هم مطرح شده که قرار است به فرهاد مجیدی در خرید بازیکن خارجی کمک کنند.

اولی گابریله پین، دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی است. حتی قبل از اینکه او به استقلال بیاید شایعه شده بود که قرار است بازیکن خارجی و احتمالا ایتالیایی به استقلال معرفی کند. شایعه حضور سباستین جووینکو در استقلال یکی از آن اخباری بود که عنوان شد پین ماموریت مذاکره را به عهده دارد. با این حال، به مرور زمان استقلال قید خرید مهاجم گران قیمت و احتمالا مطرح خارجی را زده و حالا در پی خریدن چند بازیکن با کیفیت معقول است. اینجاست که نام برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان مطرح شده است. به تازگی عنوان شده برانکو به فرهاد مجیدی برای خریدن ۲ بازیکن تیم ملی عمان مشاوره داده و حتی اسم این دو بازیکن که یکی مهاجم و دیگر هافبک هجومی است به رسانه‌ها درز کرده است.

اینکه دیگر کدام مربی، پین یا برانکو، سرانجام موفق شوند به فرهاد مجیدی در خرید بازیکن خارجی کمک کنند، موضوعی است که احتمالا به زودی نتیجه اش مشخص می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها