|

ترکیب احتمالی ایران مقابل کره جنوبی سه شنبه 20 مهر

ایران در دو بازی با عراق و امارات که با فاصله یک ماهه برگزار شد، با ترکیبی کاملا مشابه به میدان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

حدس زدن ترکیب تیم ملی در ماه‌های ابتدایی حضور اسکوچیچ، کار سختی بود اما به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی سرانجام تیم برنده‌اش را پیدا کرده است. تیمی که بیشتر بازیکنان آن ثابت هستند و هر بازی، شانس تغییرات بسیار کمی وجود دارد. ایران در دو بازی با عراق و امارات که با فاصله یک ماهه برگزار شد، با ترکیبی کاملا مشابه به میدان رفت. ترکیبی که به احتمال زیاد، مقابل کره جنوبی هم به آن اعتماد خواهد شد. یک یا دو بازیکن، شانس رسیدن به ترکیب اصلی در این مسابقه را دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ثابت ایران در همه بازی‌هاست. زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده، تغییر ناپذیر به نظر می‌رسند. به خصوص که مرتضی پورعلی‌گنجی، جدی‌ترین رقیب آن‌ها هم فعلا مصدوم است. در پست دفاع راست، صادق محرمی رقیبی ندارد. اسکوچیچ رامین رضاییان و وریا غفوری را دعوت نکرده و سایر گزینه‌ها هم، نتوانستند در غیاب محرمی نمایش خوبی داشته باشند. یکی از علامت سوال‌های تیم ملی، به سمت چپ خط دفاعی مربوط می‌شود. جایی که در دو بازی گذشته، امید نورافکن بازی کرده اما احسان حاج‌صفی می‌تواند به این پست برگردد. مقابل کره جنوبی البته، شانس نورافکن بخاطر توانایی‌های دفاعی، بیشتر به نظر می‌رسد.

سعید عزت‌اللهی بعد از دو بازی خوب، جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی پیدا کرده است. او و احمد نوراللهی، دو هافبک ایران مقابل کره جنوبی خواهند بود. وحید امیری، یکی دیگر از بازیکنانی به حساب می‌آید که احتمال تغییر او وجود دارد. در صورتی که امیری به پست مدافع چپ برود یا به خط حمله نزدیک شود، سامان قدوس جای او را می‌گیرد. تغییراتی که احتمال انجام آن، پایین است.

در خط حمله، سردار آزمون و مهدی طارمی برای دیگر مهاجمان ایران دست نیافتنی هستند. علیرضا جهانبخش، ضلع سوم خط حمله تیم ملی است. جهانبخش در دو بازی ابتدایی به سوریه و عراق گل زد. با این حال نمایش نه چندان خوب او مقابل امارات، شانس علی قلی‌زاده را برای ورود به ترکیب اصلی بالا می‌برد. داشتن تجربه بالا و بستن بازوبند کاپیتانی در غیاب حاج‌صفی، جهانبخش را همچنان گزینه اول ایران در این پست نگه می‌دارد.

31z4b8w4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها