|

خبری فوق العاده در حوالی استقلال ؛ کابوس بزرگ به پایان می رسد ؟

​یکی از اولویت‌های جدی مدیران استقلال در دوره جدید مدیریتی تامین منابع مالی کافی برای افزایش بودجه استقلال در فصل جدید رقابت های لیگ برتر ا…

لینک کوتاه کپی شد

​پس از ورود مصطفی آجورلو به حوزه مدیریتی استقلال، موضوع بررسی قرارداد بین این باشگاه و کارگزار اقتصادی این مجموعه در دستور کار مدیرعامل قرار گرفت، آجورلو نسبت به رقم قراردادها معترض بود و اعتقاد داشت رقم توافق شده با اعتبار برند استقلال همخوانی ندارد به همین دلیل باید این موضوع بدون قید و شرط اصلاح شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، وی حتی در نخستین جلسه رسمی با وزیر ورزش و جوانان این موضوع را با وزیر در میان گذاشت و عنوان کرد به همان اندازه که پرسپولیس از محل قرارداد کارگزارش درآمد دارد، باید استقلال هم ذینفع باشد در غیر این صورت ادامه این قرارداد به هیچ وجه عقلانی نیست.

مدیران شرکت کارگزار که تمایلی به اصلاح قرارداد نداشتند حاضر به پذیرش پیش شرط‌های مدیریت جدید نشدند؛ به همین دلیل آجورلو در یک اقدام غیر منتظره تصمیم گرفت به طور کل برند این مجموعه را از چرخه تبلیغاتی باشگاه استقلال خارج کنند.

همزمان با این اتفاق، برخی کارشناسان پیش‌بینی کردند این قائله گرفتار دعوای حقوقی شود، اما نزدیکان باشگاه استقلال عنوان کردند هیچ خطری تیم فوتبال استقلا‌ل را در این خصوص تهدید نمی‌کند.

سکوت محض طرف مقابل باشگاه استقلال در قبال این اتفاقات نشان داد آنها هم چندان بی میل به خروج از این قرارداد نیستند، اما برخی نزدیکان این مجموعه مدعی شدند آنها خواهان دریافت غرامت بابت فسخ قرارداد هستند.

حالا اما از سعادت آباد خبر می‌رسد مذاکرات مدیرعامل استقلا‌ل با گزینه‌های احتمالی برای عقد قرارداد کارگزاری در جریان است و به زودی از کارگزار جدید استقلا‌ل رونمایی خواهند شد با این تفاوت که در قرارداد جدید کارگزاری استقلا‌ل رقم قرارداد رشد چشمگیری داشته و قابل مقایسه با قرارداد فصل گذشته نیست.

منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلا‌ل معتقدند مدیرعامل رقم پیشنهادی خود برای قرارداد جدید را حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرده که این مبلغ به عنوان رقم اولیه قرارداد باید به باشگاه استقلال پرداخت شود و در صورت افزایش درآمد توسط مجموعه کارگزار، سهم استقلال نیز بر اساس متون مندرج در قرارداد افزایش خواهد یافت.

بر این اساس چنانچه باشگاه استقلال موفق به عقد قرارداد جدید با چنین شرایطی با کارگزار تازه وارد شود می‌توان این اقدام آجورلو را در زمره اقدامات مهم وی دانست؛ چون استقلال با این اتفاق یک فصل به دور از مشکلات مالی را پشت سر خواهد گذاشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها