|

روزبه آمد، شماره پیراهن مدافع استقلال عوض شد؟

Siavash Yazdani shayanews

یزدانی که در نخستین فصل حضور خود در استقلال پیراهن شماره ۲۲ را بر تن کرده بود، تصمیم گرفت شماره ۴ را که در اختیار چشمی بود بپوشد .

لینک کوتاه کپی شد

پس از بازگشت روزبه چشمی به استقلال، می توان گفت که خیال فرهاد مجیدی بابت خط دفاعی تیمش و همچنین توازن در خط میانی راحت شده است. چشمی بازیکن چند پسته ای است که قابلیت حضور در پست هافبک دفاعی و همچنین خط دفاعی را داراست و مجیدی می تواند از تجربه بالای این بازیکن نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، پس از جدایی چشمی در تابستان گذشته، سیاوش یزدانی دیگر مدافع آبی ها که پیش از آن و در نخستین فصل حضور خود در استقلال پیراهن شماره ۲۲ را بر تن کرده بود، تصمیم گرفت شماره ۴ را که در اختیار چشمی بود بپوشد و به همین دلیل فصل قبل را با این شماره در دیدارهای استقلال به میدان رفت.

چشمی طی دوران چند سال حضور در استقلال، همواره با پیراهن شماره ۴ در میادین حاضر شده بود و به نوعی نام این بازیکن نیز با این شماره مأنوس شده بود و حتی چشمی در زمان حضور در تیم ملی نیز پیراهن شماره ۴ را از سیدجلال حسینی گرفت و بر تن کرد.

اما حالا و پس از بازگشت روزبه چشمی به استقلال، به نظر می رسد سیاوش یزدانی طبق رسم مرسومی که میان فوتبالیست ها وجود دارد، یک بار دیگر پیراهن شماره ۴ را به چشمی برگرداند تا مدافع جدید آبی ها با شماره قدیمی خود برای آبی های پایتخت به میدان برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها