|

ادعای عجیب صادق ورمزیار درباره تیم ملی !

Sadegh Varmazyar shayanews

وی درباره اینکه آیا این بازی سخت‌ترین محک اسکوچیچ تا اینجای کار است، گفت: تمام بازی‌های تیم ملی حساس و سخت بود.

لینک کوتاه کپی شد

صادق ورمزیار در خصوص دیدار حساس ایران مقابل کره جنوبی به میزان گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم و نباید به شرایط جدول و صدرنشینی و امتیازات خود نگاه کنیم. صعود ما در گرو این بازی است و باید ۳ امتیاز را بگیریم. هیچ جای اشتباهی نداریم و مدافعان ما باید خیلی باهوش باشند. اگر در دفاع اشتباه نکنیم در خط حمله می‌توانیم کار‌های مهمی انجام دهیم. مقابل امارات انتقاداتی به سبک بازی تیم شد، اما مهم ۳ امتیاز شیرینی بود که گرفتیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، وی درباره اینکه آیا این بازی سخت‌ترین محک اسکوچیچ تا اینجای کار است، گفت: تمام بازی‌های تیم ملی حساس و سخت بوده؛ خصوصا ۴ بازی در بحرین که پس از دوران بد و نتایج ضعیف ویلموتس داشتیم. این بازی هم خیلی حساس است و کره تیمی باتجربه و خوب دارد. آنها تحت تاثیر نتایج قبلی و شرایط جدول قرار نمی‌گیرند و ما هم باید با تمام انگیزه ظاهر شویم. اسکوچیچ کار سختی در پیش دارد، اما با آرامشی که دارد می‌تواند با یک آنالیز خوب و یافتن نقاط ضعف حریف به آن‌ها ضربه بزند. بردن کره سخت است، اما دور از دسترس نیست.

صادق ورمزیار پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با اتکای تیم ملی به درخشش ستاره‌هایش عنوان کرد: تیم‌های فوتبال معمولاً ۲ حالت دارند: ۱. تاکتیک محور: وقتی شما ستاره‌های شاخص ندارید و تیمی بازی می‌کنید ۲. ستاره محور: که تک ستاره‌ها و بازیکنان بزرگ تعیین کننده هستند. تیم ملی زمانی که مالکیت توپ را در اختیار می‌گیرد توان طراحی حمله زیادی ندارد و خلاء یک مهره خلاق حس می‌شود. بیشتر روی خلاقیت‌های فردی گل می‌زنیم و تا حدودی تحت تاثیر زمان کی‌روش و سیستم دفاع-ضدحمله قرار داریم.

صادق ورمزیار در خصوص فرصت نرسیدن به سامان قدوس در خط هافبک تیم ملی تصریح کرد: وقتی تیم نتیجه می‌گیرد نمی‌توان ایرادی به سرمربی وارد کرد و باید با شرایطی که او تعیین می‌کند، جلو رفت. تیم‌های حریف با مقداری فشار و پرس از بالا و یا جمع شدن در زمین خودی، می‌توانند فضا را از تیم ملی بگیرند و در بحث تاکتیکی دچار مشکل می‌شویم، چون یک طراح خوش فکر نداریم. سامان بازیکنی قابل اتکاست و می‌تواند کمک حال تیم باشد. امیدوارم اسکوچیچ بهترین تصمیمات را بگیرد و به سود ایران کار کند.

صادق ورمزیار درباره درگیری نورافکن و خلیل زاده در بازی با امارات خاطرنشان کرد: امید اصلا شرایط خوبی در آن بازی نداشت و امکان اخراج او هم وجود داشت. تعویض او بسیار منطقی و به موقع بود. این درگیری‌ها و بحث‌ها زیبنده فوتبال ملی ما نیست و بازیکنان باید با یکدیگر همدل و رفیق باشند و بدانند سرباز‌های تیم ملی هستند و در کنار هم است که می‌توانند موفق باشند و به تنهایی هیچوقت پیروزی بدست نخواهد آمد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها