|

(عکس) رد پای سریال معروف کره‌ای در ورزشگاه آزادی

سریال معروف کره‌ای

پای یکی از محبوب‌ترین سریال‌های روز دنیا که در نود کشور جهان در رده پرفروش‌ترین سریال قرار گرفته به بازی امروز ایران و کره باز شده.

لینک کوتاه کپی شد

برای آنهایی که عشق فیلم و سریال هستند، squid game - که در ایران به عنوان بازی مرکب شناخته می‌شود - نام بسیار آشنایی است. این سریال کره‌ای که فعلا فصل اول آن منتشر شده، بر روی گروهی از افراد بسیار بدهکار و بی‌پول در کشور کره جنوبی تمرکز دارد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در ابتدا آنها بدون آگاهی وارد یک مسابقه مرگبار از بازی‌های کودکانه می‌شوند اما در ادامه، بسیاری از آنها به صورت داوطلبانه باز می‌گردند تا جایزه این مسابقه را ببرند و زندگی خود را دگرگون کنند. جایزه این مسابقه برای نفر برنده، 45 میلیارد کره جنوبی معادل با 38 میلیون دلار آمریکا است. اما شانس زنده ماندن در این مسابقه بسیار کم است. اگر خون و خون ریزی دوست دارید دیدن این سریال ۹ قسمتی را از دست ندهید.

16340278223413

حالا این سریال محبوب سوژه طرح شماره امروز بخش ورزشی روزنامه فرهیختگان شده و طراح این روزنامه مهدی طارمی و سون هیونگ مین را با لباس شخصیتهای بازی مرکب روی جلد برده است.

16340278539227

همانطور که در تصویر می‌بینید، لباس شماره 456 به طارمی رسیده و سون هیونگ مین هم شماره 218 را پوشیده است. آنهایی که این سریال را دیده‌اند حتما می‌دانند که این دو شماره مربوط به دو شرکت کننده‌ای است که به مسابقه فینال رسیدند و نهایتا بازیکن شماره 456 برنده می‌شود و حالا باید دید در بازی امروز هم این اتفاق تکرار خواهد شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها