|

عصبانیت گل محمدی از شرایط ستاره ملی پوش

یحیی گل محمدی

خبر دار شدیم یکی از دغدغه های اصلی یحیی گل محمدی در آستانه دیدار با الهلال عربستان، مهدی ترابی است.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس معتقد است، ستاره تیمش در یک هفته گذشته نه تمرین درست و حسابی انجام داده و نه توانسته است برای تیم ملی بازی کند. شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از کسب پیروزی مهم در برابر امارات متحده عربی پیش از ظهر جمعه گذشته با پرواز اختصاصی زاگرس از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد و جهت برگزاری آخرین دیدار دور رفت رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر مقابل کره جنوبی در هتل المپیک مستقر شدند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، سرمربی پرسپولیس وقتی متوجه شد کاروان تیم ملی ایران پیش از ظهر شنبه به تهران رسیده است از طریق مسئولان پرسپولیس درخواست کرد که دراگان اسکوچیچ دو بازیکن این تیم را برای یک نیمه بازی دوستانه با سپاهان در اختیارش بگذارد. یحیی گل محمدی معتقد بود وحید امیری در امارات فیکس بازی کرده و فقط میلاد سرلک و مهدی ترابی را برابر سپاهان محک بزند اما بی فایده بود.

یحیی برآشفت چرا که اعتقاد داشت مهدی ترابی روز چهارشنبه هفته گذشته و پیش از دیدار با امارات تمرین سبکی انجام داده است. این بازیکن پنج شنبه فقط تماشاگر بازی تیم ملی بوده و جمعه هم به ایران برگشته است. شنبه این بازیکن ریکاوری کرده و یکشنبه بر اساس شنیده ها والیبال بازی کرده است!

دوشنبه باز یک روز پیش از دیدار تیم ملی ایران و کره جنوبی، ترابی تمرین سبکی انجام داده و به احتمال فراوان شانسی برای بازی برابر این تیم در روز سه شنبه ندارد. او باید چهارشنبه همراه پرسپولیس به عربستان سفر کند و بعد هم بلافاصله در این کشور قرنطینه شود و... خلاصه آن که یحیی گل محمدی به شدت نگران ناآمادگی احتمالی ستاره تیمش مهدی ترابی است.

هر چند این نگرانی تا حدودی برای میلاد سرلک هافبک دفاعی کلیدی پرسپولیس هم وجود دارد اما او دقایقی مقابل امارات بازی کرده و شانس حضور در دیداربا کره جنوبی را دارد. بنابراین گل محمدی تصور می کند میلاد سرلک تا حدی در شرایط مسابقه قراردارد و وحید امیری هم که کاملا آماده و مهیاست چون بازیکن فیکس تیم ملی است.

باید منتظر ماند و دید مهدی ترابی که در این مدت نه تمرین سنگینی انجام داده و نه برای تیم ملی بازی کرده است در عربستان همان ستاره درخشان همیشگی پرسپولیس خواهد بود یا اینکه...؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها