|

گل‌محمدی و مطهری؛ زوجی که از هم جدا نمی‌شوند

یحیی گل محمدی - حمید مطهری

سرمربی و مربی قرمزها از چه زمانی با هم سابقه همکاری دارند؟

لینک کوتاه کپی شد

دو روز بعد از تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی نوبت به حمید مطهری دستیار اول او رسید تا قراردادش را تمدید کند. با توجه به عملکرد مثبت مطهری و ارتباط بسیار قوی‌اش با یحیی، سرمربی قرمزها بعد از تمدید قرارداد خودش از مطهری خواسته بود که قراردادش را تمدید کند و او هم به این درخواست جواب مثبت داد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مطهری در حالی سه فصل دیگر با پرسپولیس خواهد بود که سابقه رفاقت او با یحیی گل‌محمدی به سالیان گذشته برمی گردد و آنها در پرسپولیس با یکدیگر همبازی بوده‌اند.

16340358785593

اولین همکاری این دو دوست قدیمی، به زمانی برمی‌گردد که یحیی گل‌محمدی در خرداد 97 به مشهد رفت تا هدایت پدیده را به عهده بگیرد. او در نیم فصل اول لیگ نوزدهم تصمیم گرفت تا حمید مطهری را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده و او را جانشین ساکت الهامی کند. مطهری قبل از آن کنار مجید جلالی کار کرده بود و در تیم های پیکان و نساجی کنار این مربی باتجربه روی نیمکت نشست. نکته جالب اینکه زمانی که حمید مطهری عضو تیم وحدت در محله عارف تهران شد، مجید جلالی مربی او بود و همکاری آنها در طول سالها از قالب مربی – شاگرد وارد فاز سرمربی و مربی شد.

16340357166223

حمید مطهری در سه فصل گذشته، نزدیک‌ترین فرد از لحاظ فنی به یحیی گل‌محمدی بوده و امیدوار است حالا که به خاطر پرسپولیس و البته یحیی، پیشنهادهای سرمربیگری را رد کرده، بتواند به هدف اصلی‌اش در پرسپولیس یعنی قهرمانی در آسیا برسد. هدفی که قرمزها فصل قبل فاصله بسیار کمی تا رسیدن به آن داشتند اما نهایتا در فینال، به اولسان کره باختند و باید دید امسال می‌توانند دوباره به فینال آسیا برسند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها