|

تغییرات ویژه دو بازیکن تیم ملی در مسیر گلزنی

تیم ملی فوتبال ایران

گل های به ثمر رسیده تیم‌ملی فوتبال ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی نشان از ایجاد تغییرات اساسی در مهارت بازیکنان تهاجمی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل کره جنوبی به تساوی یک - یک رسید تا شاگردان دراگان اسکوچیچ ضمن حفظ شکست ناپذیری خود با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه A باقی بمانند. این تساوی در شرایطی رقم خورد که گل ایران را علیرضا جهانبخش روی پاس سردار آزمون به ثمر رساند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از مهر، سردار آزمون همچون سه دیدار گذشته در نقشی ویژه ظاهر شد تا جبران بازیکن بازیساز در ترکیب تیم ملی ایران باشد. سردار که در بازی‌های اخیر ملی در گلزنی چندان موفق نبوده است، آمار خارق‌العاده سه پاس گل در سه بازی گذشته را دارد. مهاجم ایران در بازی با عراق و امارات به مهدی طارمی پاس گل داد تا زوج او در خط حمله گلزنی کند. سردار در بازی روز گذشته با کره جنوبی نیز همین روند را ادامه داد تا نشان دهد در روزهایی که کمتر فرصت گلزنی پیدا کند می‌تواند برای هم تیمی‌هایش موقعیت ایجاد کند.

سردار

شماره ۲۰ تیم ملی فوتبال ایران در حالی سه پاس گل در سه دیدار اخیر تیم ملی را جلوی اسم خود ثبت کرده است که جور او در گلزنی را علیرضا جهانبخش می‌کشد. شماره هفت ایران که این روزها بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو دارد رکوردی شگفت انگیز از خود بر جای گذاشته است. جهانبخش سه گل برای تیم ملی ایران در چهار بازی گذشته به ثمر رسانده است تا اشتیاق خود را برای باز کردن دروازه حریفان نشان بدهد.

بازی+ایران+و+کره

به نظر می‌رسد تغییر جایگاه سردار و جهانبخش در دراز مدت به هر دو بازیکن بخصوص آقای شماره ۲۰ که یکی از مهم‌ترین وظایفش گلزنی است آسیب برساند اما آنچه در بازی‌های اخیر شاگردان اسکوچیچ شاهد بودیم اتحاد تیمی بین بازیکنان است که هر کاری می‌کنند تا با شکست روبرو نشوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها