|

خط و نشان "غول آمریکایی" برای پادشاه ایرانی کشتی سنگین وزن جهان!

قهرمان المپیک توکیو، قهرمان جهان در سنگین وزن کشتی آزاد را به مبارزه طلبیده است

لینک کوتاه کپی شد
3

ساعتی پیش زمان قطعی دیدار دوستانه کشتی آزاد بین ایران و آمریکا اعلام شد. براین اساس، دو تیم بزرگ کشتی دنیا روز 23 بهمن سال جاری در آرلینگتون دالاس در ایالت تگزاس، مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، در مصاف تماشایی کشتی آزاد آمریکا و ایران، جدا از رویارویی مجدد دیوید تیلور و حسن یزدانی، جیدون کاکس و کامران قاسم‌پور، باروز و نماینده ایران، دیدار فوق سنگین هم علاقمندان بسیاری خواهد داشت. امیرحسین زارع کشتی گیر فوق سنگین کشورمان که در المپیک توکیو به مدال برنز دست پیدا کرد، درخشش تحسین برانگیزی در رقابت های جهانی نروژ داشت و قهرمان جهان شد.

در سوی مقابل، آن طور که از اخبار شنیده می شود، قرار است برای این مسابقه، گیبل استیونسون هم حضور داشته باشد. استیونسون توانست در المپیک توکیو با غلبه بر گنو پتریاشویلی از گرجستان (قهرمان نامدار جهان و المپیک)، به مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد دست پیدا کند، ولی بعد از المپیک و در میان تعجب همگان، تصمیم به کنار گذاشتن ورزش قهرمانی و فعالیت در کشتی کچ (WWE) گرفت.  

حالا اما وبسایت Flowrestling خبر داده استیوسون برای این دیدار دوستانه به کشتی حرفه ای بازخواهد گشت. بلافاصله بعد از اعلام تاریخ کشتی ایران و آمریکا از سوی پیج اینستاگرامی این وبسایت، استیوسون در کامنت ها اعلام حضور کرد: "به ایران بگویید زارع را بفرستد، دارم آماده می‌شوم"

6165dc2ebfbf3

شاید طرفداران آمریکایی کشتی آشنایی چندانی با امیرحسین زارع نداشته باشند و این وبسایت در معرفی خود از او، این طور نوشته است:

 

زارع رقیبی لایق برای گیبل به حساب می رود. او در حالی که فقط 20 ساله است قهرمان جهان شده است و در این مسیر، بزرگان سنگین وزن چون طاها آکگول از ترکیه و گنو پتریاشویلی از گرجستان را با نتیجه قاطع 9 به 2 شکست داده و نتیجه مسابقاتش برابر گنو 2 برد و 1 باخت است. یادآوری اینکه گنو همان کشتی گیری است که گیبل تا ثانیه های پایانی فینال المپیک، از او عقب بود.

زارع بعد از قهرمانی اش در نروژ، شادی مخصوص گیبل استیوسون شامل پشتک های دیدنی را به نمایش گذاشت. گیبل هم با انتشار پستی در اینستاگرام از قهرمانی اش در المپیک، نوشت آمریکا پادشاه است. 

2021-10-13_13-49-33

الان 4 ماه تا دیدار بزرگ ایران و آمریکا در کشتی آزاد باقی مانده و همگان امیدوارند دو تیم شماره یک خود در هر وزن را برای حضور در این مسابقه اعزام کنند. اگر این طور شود و استیوسون و زارع در مسابقه حاضر باشند، با برگزاری دیدار بین قهرمان المپیک و جهان، می توان پادشاه بلامنازع سنگین وزن دنیا در کشتی آزاد را در آن شب شناخت. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دیوانه جنگ ارسالی در

    اقای غول امریکایی درست توی چشمای رقیبت که نگاه کنی همه ایرانیهارومیبینی پس دادوفریادنکن وبشین سرجات

  • محمدعلی یزدی ارسالی در

    صبر داشته باش تو را هم می برد اینکه نبودی به نفعت بود

  • ناشناس ارسالی در

    ایران من تاج سر زمین است

  • امیر ارسالی در

    خداوندا پشت و پناه کشتی گیرهای عزیز کشورم باش الهی آمین

  • پژمان تراختور تهران ارسالی در

    این میمون گنده ترازدهنش حرف زده . امیر باید ادب و بصورت فشرده بهش آموزش بده

  • ابوالفضل ارسالی در

    این آمریکایی ها از حسادت دارند می ترکند چون که کشتی گیرهای عزیز کشورمون،این همه موفقیت های چشمگیری داشتند.

  • رضا ارسالی در

    اون امریکایی سگ کی باشه که بخواد برای ایرانی رجز بخوانه زارع پادشاه سنگین وزن دنیا هست وخواهد بود بی شک

  • بیتا ارسالی در

    اینا هم یادگرفتنا هی درخواست کشتی میدن الکی خودمون رو خسته کنیم که چی بشه دوباره ببریم💪🇮🇷💪

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها