|

درخشان: پرسپولیس از الهلال تیم‌تر است

حمید درخشان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیر خوب باید بتواند منابع اقتصادی را تامین کند و در بحران‌ها باشگاه را درست هدایت کند.

لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان درباره شرایط مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس و مشخص نبودن مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد و صدری به عنوان سرپرست خوب کار کرده است. امیدوارم تصمیم مناسبی از سوی وزیر ورزش اتخاذ شود و مدیرعاملی خوب و کارآمد در رأس کار قرار گیرد. فعلاً باید روی بازی با الهلال تمرکز کنیم و پس از این بازی می‌توان تصمیم گیری کرد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، وی درباره ویژگی‌های مدیرعامل مناسب پرسپولیس و گزینه‌های مطرح شده گفت: نباید به عقب برگردیم و اگر برخی گزینه‌ها توان مدیریت باشگاه را داشتند در این جایگاه باقی می‌ماندند. مدیر خوب باید بتواند منابع اقتصادی را تامین کند و در بحران‌ها باشگاه را درست هدایت کند. در بحث جذب بازیکنان و فروش و ترانسفر آن‌ها باید اصولی عمل کند و فوتبالی و به روز باشد. باید در حوزه مدیریت باشگاه‌ها نگاه جدیدتری داشته باشیم و مدیران خوش فکر را در رأس قرار دهیم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با مشکلات بازیکنان که منجر به اعتصاب هم شد، عنوان کرد: بازیکن وقتی قرارداد می‌بندد روی این مبلغ و صحبت‌های مدیر باشگاه حساب باز می‌کند. اگر بدقولی شود و به تعهدات عمل نشود، بازیکن هم دلسرد شده و دست به چنین کاری می‌زند. فوتبال حرفه‌ای است و تا حدودی به بازیکنان حق می‌دهم، زیرا آن‌ها هم زندگی دارند. این بحث به مدیریت بازمی گردد که عملکرد متوسطی داشته است و امیدوارم داستان استقلال مقابل الهلال تکرار نشود.

سرمربی سابق سرخپوشان در خصوص شانس برای پیروزی مقابل الهلال عربستان تصریح کرد: نفرات بسیار خوبی داریم که هماهنگ هستند. با وجود اینکه الهلال بازیکنان گرانی دارد، اما ما تیم‌تر هستیم و تعصب بیشتری داریم. پرسپولیس تجربه آسیایی زیادی دارد و قطعاً شانس بالایی برای شکست این حریف متمول داریم.

حمید درخشان در پایان درباره قرعه پرسپولیس در لیگ بیست و یکم خاطرنشان کرد: برای شروع لیگ نباید فرقی کند با چه تیمی بازی داریم و باید طوری پیش برویم که نام رقیب برای ما تفاوتی نداشته باشد. باید با قدرت شروع کنیم و با بُرد‌های پیاپی خود را از سایر مدعیان جدا کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها