|

پرسپولیس، علیه عملیات فریب الهلال عربستان

تیم پرسپولیس

به نظر می‎‌رسد پرسپولیسی‌ها درک درستی نسبت به واقعیت بازی با الهلال پیدا کرده‌اند و امیدواریم با تمرکز و قدرت کامل به مصاف حریف بروند.

لینک کوتاه کپی شد

روز شنبه پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان برود؛ مسابقه‌ای حساس و دشوار که با توجه به وقفه پیش آمده در لیگ قهرمانان، معادلات مربوط به آن پیچیده‌تر از هر زمان دیگری شده است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از دنیای اقتصاد، در این مدت، اما اتفاقی که در محافل فوتبالی و رسانه‌ای ایران رخ داد، ضعیف جلوه دادن حریف عربستانی بود. نمایش الهلال در مرحله قبلی برابر استقلال ایران چندان خوب نبود و آن‌ها صرفا به خاطر تجربه بالای چند بازیکن سرشناس و خارجی خود این بازی را بردند. در نتیجه بسیاری تصور می‌کنند پرسپولیس کار راحتی برای حذف الهلال داشته باشد. واقعیت، اما چیز دیگری است و آن‌ها با ستاره‌های بین‌المللی خود، می‌توانند کار را برای هر رقیبی سخت کنند. در این مدت هم کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس مواضع منطقی و درستی در این مورد اتخاذ کرده‌اند.

به عنوان مثال یحیی گل‌محمدی چند روز پیش گفته بود: «متاسفانه به گونه‌ای صحبت می‌شود که انگار با تیم ضعیفی بازی داریم. این مساله ذهن‌ها را پر کرده است. حریف ۴-۵ بازیکن خارجی سطح بالا دارد، ۹ ملی‌پوش دارد، اما برخی دست روی یکی، دو بازیکن مصدوم آن‌ها گذاشته‌اند که آن‌ها نیز به بازی می‌رسند. ما با حریف در استادیوم خصوصی خودش و با حضور هواداران آن‌ها بازی داریم.»

داستان مصدومیت الهلالی‌ها هم در نوع خود جالب بود؛ به‌طوری که هر روز رسانه‌های عربستانی و به تبع آن‌ها رسانه‌های ایرانی از تعداد بالای مصدومان این تیم سخن می‌گفتند. با این حال روشن بود که این جریان بیشتر شبیه فضاسازی است و آسیب‌دیدگی بازیکنان حریف چندان هم جدی نیست. دیروز جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در این مورد گفت: «این حرف‌ها همه الکی بود. تیم‌ها خودشان را آماده می‌کنند. فدراسیون و باشگاه‌های آن‌ها هماهنگ هستند و با قدرت حاضر می‌شوند. میزبان آن‌ها هستند. امیدوارم بچه‌های ما این مساله را درک کنند و بتوانیم با بازی‌های خوب برگردیم.» در مجموع به نظر می‎‌رسد پرسپولیسی‌ها درک و هوشیاری درستی نسبت به واقعیت بازی با الهلال پیدا کرده‌اند و امیدواریم با تمرکز و قدرت کامل به مصاف حریف بروند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها