|

نقل و انتقالات استقلال؛ حضور مهاجم مطرح فرانسوی در استقلال منتفی شد؟

رودی ژستد

در حالی که خبرهایی حاکی از انتقال رودی ژستد به استقلال منتشر شده بود رسانه‌های یونان انتقال این مهاجم ۳۳ ساله پانه تولیکوس را تکذیب کردند. …

لینک کوتاه کپی شد

در حالیکه از روز گذشته اخبار فراوانی مبنی بر علاقه استقلال به جذب رودی ژستد بازیکن سابق آستون ویلا و میدلزبورو و فعلی پانه تولیکوس یونان منتشر شد، اما رسانه‌های یونانی با تکذیب احتمال جدایی این بازیکن، نوشتند که او تیمش را ترک نخواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز»، روزنامه گاتزتا یونان در این خصوص نوشت: گزارش‌های زیادی از ایران مبنی بر پیوستن مهاجم ۳۳ ساله به استقلال وجود دارد، اما هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن ارسال نشده است. به نظر می‌رسد پانه تولیکوس از داستان انتقال رودی ژستد به ایران بی خبر است و به طور خاص در این کشور آسیایی و در بیش از ده نشریه، از این انتقال صحبت می‌کنند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: با این حال، هیچ منبع موثقی در پانه تولیکوس این پیشنهاد را تأیید نکرده و به نظر نمی‌رسد مسئله قابل توجهی در مورد این مهاجم ۳۳ ساله وجود داشته باشد. تاکنون هیچ منبعی پیشنهاد رسمی برای این بازیکن را تأیید نکرده است. علاوه بر این، ژستد فقط به بازی آینده پانه تولیکوس مقابل اوفی کرت در روز یکشنبه فکر می‌کند.

وب سایت agriniopress نیز در این باره نوشت: استقلال که محمدرضا آزادی را از پانه تولیکوس به خدمت گرفت، اکنون به دنبال جذب رودی ژستد است و این بازیکن را دنبال می‌کند. در رسانه‌های اجتماعی در مورد حضور این بازیکن ۳۳ ساله صحبت می‌شود، اما هیچ پیشنهاد رسمی در این خصوص وجود ندارد.

این رسانه در ادامه نوشته است: خبری مبنی بر علاقه استقلال که محمدرضا آزادی را به خدمت گرفته، با سرعت نور در ایران دست به دست می‌شود. در واقع چند ساعتی است که جنگی در بخش کامنت‌های در پیج شخصی رودی ژستد در شبکه‌های اجتماعی در جریان است و هواداران استقلال از او می‌خواهند که به تیمشان بروند و عده‌ای نیز از او استقبال کرده اند.

رسانه یونانی در پایان نوشته است: با این حال، هیچ مسئله جدی در مورد این مهاجم باتجربه وجود نداشته و هر خبری که به انتقال احتمالی او مربوط می‌شود، اخبار فانتزی است! یکی از مسئولین پانه تولیکوس در این خصوص گفت: رودی ژستد برای بازی بعدی آماده می‌شود و ما انتظار داریم او به سطح مطلوبی برسد.

همچنین sportime دیگر رسانه یونانی در این باره نوشت: رودی ژستد قهرمان ناخواسته‌ای در سناریوی نقل و انتقالات استقلال است. در ایران ادعا می‌شود استقلال که محمدرضا آزادی نیز در این تیم حضور دارد، به جذب رودی ژستد علاقه‌مند است. این مهاجم ۳۳ ساله در شبکه‌های اجتماعی نظرات متعددی از طرفداران تیم ایرانی دریافت کرده است که از او می‌خواهند به آنجا برود.

این وب سایت ادامه داد: با این حال، پانه تولیکوس فاش می‌کند که مشکلی میان آن‌ها و ژستد وجود ندارد. مدیران این باشگاه به صراحت می‌گویند که هیچ پیشنهادی برای جدایی این بازیکن دریافت نکرده اند و ژستد نیز در بخش فروش بازار نقل و انتقالی پانه تولیکوس حضور ندارد. او برای بازی بعدی برابر اوفی کرت آماده می‌شود و این به نظر جیانیس آناستاسیو (مربی پانه تولیکوس) بستگی دارد که از او استفاده کند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها