|

پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری دلتنگ نوراللهی است

احمد نوراللهی

بازی دیروز پرسپولیس برابر الهلال نشان داد که این تیم بیش از هر زمان دیگر دلتنگ احمد نوراللهی هافبک تدافعی فصل پیش خود است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با ۳ گل مغلوب تیم الهلال عربستان شد و از گردونه لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. این تیم با وجود ضعف‌های فنی عجیبی که در این بازی داشت، بیش از هر زمان دیگری دلتنگ احمد نوراللهی، بازیکن فصل پیش بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، نمایش بحث برانگیز رضا اسدی، هافبک تدافعی‌ای که به جای احمد نوراللهی خریداری شده، در نیمه اول، مشخص کرد او هرگز بازیکنی در حد و اندازه‌های لیگ قهرمانان آسیا نیست. شاید البته بدن رضا اسدی هنوز به مرز آمادگی نرسیده، ولی از دست دادن توپ‌های زیاد، باختن در دوئل‌های متعدد و خالی گذاشتن مکرر فضای جلوی مدافعان پرسپولیس و نهایتا عصبانیت و دریافت کارت زرد در همان نیمه نخست، همگی دست به دست هم داد تا یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، تصمیم بگیرد این بازیکن را بین دو نیمه دیدار با الهلال از زمین بیرون بکشد.

با نمایشی که هافبک‌های پرسپولیس به ویژه رضا اسدی، برابر الهلال داشتند، پرسپولیس حالا بیش از هر زمان دیگری دلتنگ احمد نوراللهی، هافبک دونده و خستگی ناپذیر فصل پیش است. نوراللهی ابتدای همین فصل با قبول پیشنهاد الاهلی امارات از پرسپولیس جدا شد و حالا مشخص شده پرسپولیس نتوانسته گزینه مناسبی برای پرکردن جای خالی او انتخاب کند.

در این شرایط، شاید فقط پرسپولیسی‌ها امید داشته باشند شایعات درباره احمد نوراللهی در امارات صحت داشته باشد و او در نیم فصل از الاهلی جدا شود! در همین چندبازی گذشته از لیگ امارات، سرمربی الاهلی از نوراللهی در ترکیب تیمش استفاده نکرده و شایعه شده هواداران باشگاه از بازی این هافبک ایرانی رضایت ندارند. همزمان عنوان شده که پرسپولیسی‌ها درست مثل کاری که با مهدی ترابی کرده و او را به تهران برگرداندند، منتظر هستند تا احمد نوراللهی را هم دوباره به تیم برگردانند و کمربند خط میانی را سروسامان ببخشند. نوراللهی علاوه بر قدرت جنگندگی، در گردش صحیح توپ و تغذیه بازیکنان، کاری که اسدی در دیدار برابر الهلال از انجامش ناتوان نشان داد، هم مهارت زیادی دارد و جای خالی اش بیش از هر زمان دیگری در ترکیب پرسپولیس حس می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها