|

روایت روزنامه‌های عربستان از باخت پرسپولیس مقابل الهلال

بازی پرسپولیس – الهلال

روزنامه‌های عربستان برد تیم الهلال برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به اشکال مختلفی بازتاب داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره، شب گذشته تیم الهلال عربستان موفق شد با سه گل پرسپولیس ایران را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. ساعاتی پیش از این مسابقه، تیم النصر دیگر نماینده عربستان هم با برتری ۵ بر یک مقابل الوحده امارات به نیمه نهایی صعود کرده بود. این دو پیروزی نمایندگان عربستان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربستانی داشته است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از مهر، روزنامه «الشرق الاوسط» در گزارش خود از نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، تیتر زد: «موج الهلال پرسپولیس را غرق کرد». این روزنامه در گزارش خود با اشاره به اتفاقات مسابقه نوشت: «الهلال برای غلبه بر پرسپولیس رقیب ایرانی خود با وجود دو بار صعود به فینال آسیا در چند سال گذشته، مشکل چندانی پیدا نکرد.»

3925201

روزنامه «الریاضیه» با قرار دادن عکس «عبدالرزاق حمدالله» و «بافاتیمبی گومیس» مهاجمان النصر و الهلال روی جلد اصلی خود تیتر زد: «النصر درخشید و هلال ظاهر شد». در بخش ابتدایی این مطلب آمده است: «این یک شب معمولی نبود که ریاض دیروز آن را تجربه کرد.. شهری پر جنب و جوش… قلب ساکنان آن بین پیروزی و هلال تقسیم شده است.. النصر پیروز شد.. الهلال برنده شد.»

3925203

روزنامه «الریاض» هم با اشاره به حضور دو نماینده عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیتر زد: «آسیا سعودی صحبت می کند».

3925202

روزنامه «المدینه» نوشت که الهلال پرسپولیس را حذف کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

3925200

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها