|

مهاجم جدید استقلال از بلژیک می‌آید؟

استقلال

استقلال همچنان منتظر نهایی شدن خرید مهاجم خارجی است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال این روز‌ها با فرهاد مجیدی در حال آماده سازی برای شروع رقابت‌های لیگ برتر است. این تیم که با تغییرات زیادی در مقایسه با فصل پیش، پا به رقابت‌های فصل بیست و یکم می‌گذارد یک بازیکن خارجی جدید خریده و در تلاش است تا یکی دو بازیکن دیگر هم به جمعش اضافه کند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، آرتور کوین یامگا، مدافع راست فرانسوی – کامرونی استقلال به تازگی قراردادش را ۲ ساله امضا کرده تا به عنوان اولین خرید خارجی استقلال نامش را مطرح کند. این انتقال در شرایطی رخ داده که فرهاد مجیدی در پی جذب دو بازیکن دیگر است؛ یک هافبک هجومی و یک مهاجم.

از استقلال خبر می‌رسد که مجیدی برای هر دو پست، بازیکن خارجی می‌خواهد، ولی شاید اتفاقاتی رقم بخورد که مجبور شود در یک پست قید داشتن بازیکن خارجی را بزند. در واقع با توجه به شایعات اخیری که مطرح شده به نظر می‌رسد کاوه رضایی، مهاجم سابق استقلال تمایل دارد به این تیم برگردد. کاوه این روز‌ها در لیگ بلژیک و در باشگاه لوون شرایط چندان خوبی ندارد و تمایل دارد در سال منتهی به جام جهانی به استقلال برگردد. این اخبار در حالی منتشر شده که فرهاد مجیدی هم برای تقویت خط حمله تیمش نیاز به یک مهاجم دارد که شاید این مهاجم کاوه رضایی باشد. البته همزمان با نام کاوه، گفته می‌شود استقلالی‌ها با کریستوفر ویدا مجارستانی مذاکراتی داشته اند و قرار است این هافبک هجومی، به زودی به ایران بیاید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها