|

کاپیتانی که پرسپولیس را ناامید کرد

پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس ماه‌هاست از شرایط بازی به دور است و نتوانسته به تیمش کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد

کمال کامیابی‌نیا هافبک ۳۳ ساله پرسپولیس خردادماه ۱۴۰۰ در جریان اردوی تیم ملی ایران در بحرین دچار مصدومیت شد و خیلی زود به ایران برگشت. کامیابی‌نیا که از آن تاریخ تا امروز همواره مصدوم و ناآماده بود، به تازگی و در آستانه‌ بازی با الهلال به تمرینات پرسپولیس اضافه شد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، کمال که یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس است در این مدت بسیاری از بازی‌های تیمش را در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا از دست داده است. مهم‌ترین مسابقاتی که این هافبک باتجربه به دلیل مصدومیت در آنها غایب بوده، بازی‌های حساس پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم پایانی و الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

3300529_840

دوم شهریورماه امسال باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب قرارداد این هافبک ۳۳ ساله به مدت ۳ فصل دیگر تمدید کرد؛ که اقدامی کم سابقه در فوتبال ایران و جهان به حساب می‌آید. در فوتبال اروپا بازیکنان بالای ۲۹ سال قرارداد‌های یک یا دو ساله می‌بندند؛ این قانون حتی برای فوق ستاره‌هایی چون مسی، رونالدو، زلاتان و... هم صدق می‌کند.

بازیکنی که ۵ ماه است در مصدومیت و ناآمادگی به سر می‌برد و هر روز اخبار برگشتن و درخشش احتمالی او در رسانه‌ها به چشم می‌خورد، نتوانست در ریاض به کمک تیمش بیاید و در بازی با الهلال، میانه‌ میدان در تمام دقایق بازی در اختیار هافبک‌های آبی‌پوش سعودی بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها