|

بعد از کُری خوانی برای پرسپولیس؛ سوشا مکانی ۷ تایی شد!

سوشا مکانی

سوشا مکانی، دروازه بان سابق پرسپولیس، که علیه این تیم شده، شب سختی را در فوتبال نروژ سپری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سوشا مکانی، دروازه بان سابق پرسپولیس، شب سختی را در رقابت‌های فوتبال نروژ سپری کرد. او که برخلاف روال سابق، این بار از تیم استقلال حمایت کرده و گفته از بچگی عاشق این تیم بوده، حسابی در فضای مجازی سرگرم شده است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، مکانی حتی به کُری خوانی علنی با هواداران پرسپولیس پرداخته و همین یکی دو روز پیش و قبل از بازی پرسپولیس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، با انتشار تصویری از تیم الهلال، ابراز امیدواری کرد، این تیم پرسپولیس را شکست دهد و نماینده ایران را از گردونه رقابت‌ها حذف کند. البته که خرده‌ای نمی‌شود بر این کار مکانی گرفت، چون او هم مثل بسیاری دیگر از هواداران فوتبال، به کُری خوانی مشغول است. با این حال، اما به نظر می‌رسد توجه زیادی به فضای مجازی کار دسته اش داده و «۷ تایی» شدنش بی دلیل نباشد.

حالا و در تازه‌ترین بازی‌های لیگ نروژ، میوندالن با سوشا مکانی در مصاف با هوگسوند با ۷ گل شکست خورد. در این بازی که از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ فوتبال نروژ برگزار شد، میوندالن در خانه هوگسوند به میدان رفت و در شرایطی که سوشا مکانی سنگربان ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت با نتیجه ۷ بر صفر شکست سنگینی را متحمل شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • تاج ارسالی در

    از اینکه بر علیه تیم مملکتش حرف زده محکومه.... من هوادار تاج بخدا از باخت پرسپولیس ناراحت شدم جدا از ایرانی بودنم میلیونها هم میهنم غمگین شدند و عربستانی ها شاد!!!!! اما خورد هر تعداد گل تقصیر دروازه بانی نیست! همه تیم مقصرند. بماند بعضی اوقات....مثلاً بازی با ژاپن که علی پروین مربی بود و غلامپور از روی ضربه کرنر هم مستقیم گل میخورد انگار داشت مرغ می‌گرفت!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها