|

سورپرایز فرهاد مجیدی برای رقبای استقلال

فرهاد مجیدی

با وجود خرید‌های زیادی که استقلال داشته به نظر می‌رسد یکی از این بازیکنان متفاوت‌تر از بقیه است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال برای فصل بیست و یکم لیگ برتر ایران ۱۰ بازیکن جدید خریده و قرار است همچنان یکی دو بازیکن دیگر هم بخرد. با وجود آنکه در بین خرید‌های جدید این تیم بازیکنان ملی پوش و البته خارجی دیده می‌شود، ولی به نظر می‌رسد سورپرایز فرهاد مجیدی، جوانی باشد که در هفته‌های آتی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، شاید مهیج‌ترین خرید استقلال در این فصل امیر حسین حسین زاده هافبک جوان و ۲۰ ساله‌ای باشد که از سایپا به جمع بازیکنان فرهاد مجیدی اضافه شد. بازی او آن قدر ... منتظره بوده که اصلا نیازی به تلاش برای تحمیل کردن خودش به ترکیب اصلی استقلال نداشت، چون برخلاف انتظار، حسین زاده جوان نه تنها در دیدار دشوار استقلال برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب اصلی قرار گرفت بلکه یکی از بهترین بازیکنان این تیم هم بود.

حسین زاده که این روز‌ها در اردوی تیم ملی با مهدی مهدوی کیا کار می‌کند، در دیدار برابر الهلال آن قدر خوب و مسلط نشان داد که گویی سال‌ها تجربه حضور در میادین بزرگ را دارد. این بازیکن که علاوه بر تکنیک مناسب، شوتزن بسیار خوبی است طبیعتا سورپرایز بزرگ فرهاد مجیدی برای رقبای استقلال در فصل پیش رو خواهد بود. بازیکنی که اگر وارد مسائل حاشیه‌ای نشود، تمریناتش را به درستی پیگیری کند و خواسته‌های سرمربی تیم را در زمین مسابقه به خوبی اجرا کند، می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور، تبدیل به مهره‌ای کلیدی برای آبی‌های تهران شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها