|

مجید صدری در پرسپولیس می‌ماند

مجید صدری

مجید صدری سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس، در تیم مدیریتی این باشگاه هم حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شکست پرسپولیس به الهلال و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، حالا به نظر می‌رسد که وزارت ورزش به زودی تکلیف تیم مدیریتی جدید این باشگاه را مشخص کند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بعد از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس، مجید صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه مشخص شد و در چند وقت گذشته اخبار مختلفی درباره گزینه‌های وزارت ورزش برای جانشینی سمیعی مطرح شد. از صدری گرفته تا نفراتی مثل حبیب کاشانی و علی‌اکبر طاهری و حتی حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد که البته گرشاسبی گفته حتی اگر از پرسپولیس هم پیشنهاد داشته باشد، از فولاد جدا نخواهد داشت.

در چنین شرایطی، مجید صدری قطعا یکی از افرادی است که در هیات مدیره جدید پرسپولیس حضور خواهد داشت و کماکان به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه، به کارش ادامه خواهد داد.

گفته می‌شود با توجه به فعالیتهای صدری برای پرسپولیس – به خصوص در حوزه مسائل مالی – وزارت ورزش قصد دارد به همکاری با صدری ادامه دهد. مدیری که از طریق روابطش توانسته منابع مالی مختلفی را برای پرسپولیس فراهم کند و جدا از پرداخت مطالبات فصل قبل پرسپولیسی‌ها، قرارداد یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری را هم تمدید کرد.

گفته می‌شود صدری تائیدیه لازم را از وزارت ورزش برای ماندن در هیات مدیره دریافت کرده است و باید به زودی منتظر معرفی سایر اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید این باشگاه بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها