|

از پرسپولیس رفتم تا بازی کنم

پرسپولیس

امیر روستایی علت جدایی اش را علاقه به بازی بیشتر و حضور بیشتر در زمین می‌داند.

لینک کوتاه کپی شد

امیر روستایی خرید جدید نفت مسجدسلیمان درباره دیدار با پیکان توضیح داد: بازی خیلی خوبی و اینکه هفته اول لیگ بود و تیم‌ها کمی محتاط عمل می‌کردند و اینکه تیم ما کمی دیر بسته شد و از نظر شرایط بدنی از بقیه تیم‌ها عقب‌تر بودیم، ولی باز هم خدا را صدر هزار مرتبه شکر که توانستیم یک بازی خوبی را ارائه بدهیم با نکته‌هایی که کادرفنی و آقای کمالوند گفتند و انشالله بتوانیم بازی بعدی در مسجدسلیمان مقابل سپاهان نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزش سه، وی در خصوص عملکرد خودش مقابل پیکان گفت: درشرایطم خیلی خوب بود خدا را شکر. ۹۰ دقیقه در زمین بودم و توانستم خوب بازی کنم و رضایت کادرفنی خودمان را داشته باشم و شرایط خوب بود.

روستایی با اشاره به حضور کرار در نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: کرار بازیکن خیلی خوبی است و مخصوصا پاسور خیلی خوبی است. کرار الان چند سال است در فوتبال ایران است و همه او را می‌شناسند و نیازی نیست من از او تعریف کنم. انشالله بتوانیم بازی‌های بعد با هم هماهنگ‌تر بشویم و بتوانیم نتیجه لازم را برای نفت مسجدسلیمان و مردم خوب مسجدسلیمان داشته باشیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان راجع به جدایی از پرسپولیس اظهار داشت: من دوست داشتم بازی کنم و تصمیم گرفتم جدا بشوم و بتوانم در شرایط بازی باشم و هیچ مشکل خاصی هم نه با کادرفنی و نه با باشگاه داشتم و خیلی محترمانه جدا شدم و انشالله بتوانم مسیر پیشرفت را ادامه بدهم.

او درباره کارکردن با فراز کمالوند گفت: وقتی که آقای کمالوند به من گفت که به تیم مسجدسلیمان بروم من خیلی استقبال کردم، چون ایشان هم مربی خیلی خوبی از نظر فنی و اخلاقی است و در این مدت که با ایشان کار کردم خیلی چیز‌ها یاد گرفتم و انشالله که بتوانم جوا زحمت‌های ایشان و کادرفنی را بدهم و شرمنده مردم مسجدسلیمان نشوم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها