|

خوش‌ و بش مجیدی و احمد موسوی بعد از بازی با هوادار

احمد موسوی که در جریان بازی استقلال مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی حضور داشت، عزمش را جزم کرده این فصل هم در استقلال بماند.

لینک کوتاه کپی شد

احمد موسوی، هافبک - مدافع راست استقلال با اینکه روابط خوبی با مربیان تیمش دارد و همواره با احترام از آن‌ها یاد می‌کند، اما بر این باور است که باید بعد از بازی با الهلال عربستان تکلیفش را روشن می‌کردند تا او برای انتخاب تیم جدید اقدام کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، او در این باره می‌گوید: «با کسی مشکلی ندارم و همیشه با احترام از مربیان و مسئولان باشگاه یاد کردم، اما انتظار داشتم اگر من را نمی‌خواستند بعد از بازی با الهلال عربستان این موضوع را رسانه‌ای می‌کردند تا من هم به دنبال تیم‌های خواهان خودم بروم.» موسوی معتقد است که در شرایط کنونی جدایی به صلاحش نیست.

او حرف‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «الان شرایط خوبی برای جدایی از استقلال نیست. استقلال تیم بزرگی است. من می‌دانم شرایط و اتفاقات این تیم با همه تیم‌ها فرق می‌کند. استقلال فضای متفاوتی با همه تیم‌ها دارد و من به خوبی حال و هوای این باشگاه را می‌شناسم.»

موسوی قصدی برای جدایی از استقلال ندارد. او در صحبت‌هایش به این موضوع مهم اشاره می‌کند تا مشخص شود برای جدایی از استقلال فعلا تصمیمی قطعی نگرفته است: «باور کنید اگر نیاز باشد دور زمین می‌دوم و خودم را ثابت می‌کنم تا در آینده به ترکیب برگردم.  من در بازی با هوادار نامم در لیست نبود، اما هر روز دارم تلاش می‌کنم تا به آن هدف بزرگی که دارم برسم.»

احمد موسوی

موسوی عزمش را جزم کرده شرایط تازه‌ای را برای خودش ایجادکند. او به رغم آنکه می‌داند در پستش وریا غفوری و یامگا حضور دارد به آینده دل بسته است: «بیش از قبل تمرین می‌کنم تا به آن هدفی که در گوشه ذهنم است برسم.» از موسوی درباره اینکه آیا مشکلی با کادر فنی استقلال دارد سوال کردیم که او پاسخ هوشمندانه‌ای داد: «یک سال و نیم با آقا فرهاد کار کردم و دو طرف برای هم احترام قایل هستیم. به همین دلیل در بازی با هوادار به ورزشگاه آزادی رفتم تا به خودم و تیم بگویم استقلال را دوست دارم. آن روز به ورزشگاه رفتم تا به همه بگویم و ثابت کنم چه اندازه به استقلال عشق می‌ورزم. مطمئنم این مشکلات به زودی حل می‌شود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها