|

آیا قدوس از اسکوچیچ ناراحت است؟

سامان قدوس

بازی نکردن سامان قدوس در دیدار ایران و کره، کماکان یکی از سوژه‌هایی است که رسانه‌ها به آن می‌پردازند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از نقدهایی که بعد از بازی تیم ملی مقابل کره به اسکوچیچ وارد شده، بازی ندادن به اسکوچیچ بوده و منتقدان سرمربی تیم ملی، این سوال را مطرح کردند که چرا در روزی که احمد نوراللهی آن بازیکن همیشگی نبود، اسکوچیچ حاضر نشد به بازیکنی بازی دهد که می‌توانست با خلاقیتش، طارمی و آزمون را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بعد از آنکه گفته شد قدوس از بازی نکردن بسیار ناراحت شده و یک استوری منتشر کرد، حالا روزنامه جام جم به جزئیات جدیدی درباره این ماجرا اشاره کرده است.

به نوشته این روزنامه، این بازیکن بعد از دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی ترجیح داد حتی با اتوبوس تیم از ورزشگاه خارج نشود. جام جم ادعا کرده وقتی بازی به اتمام رسید قدوس سریعا به رختکن رفت، چمدانش را برداشت و قبل از این‌که بازیکنان به رختکن برسند، ورزشگاه را ترک کرد. چند بازیکن تیم ملی به جام جم گفته اند وقتی آنها به راهروی رختکن رسیدند سامان را دیدند که داشت از طرف دیگر می‌رفت.

اگر این خبر صحت داشته باشد، فدراسیون فوتبال باید بعد از تلاش برای سوتفاهم‌های به وجود آمده بین طارمی و اسکوچیچ به دنبال حل کردن سوتفاهم بین قدوس و اسکوچیچ هم باشد. باید دید این اخبار چقدر صحت دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها