|

فرهاد مجیدی حکم زبان آجرلو را بازی می‌کند

فرهاد مجیدی

مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در پایان اولین ماه مدیرعاملی‌اش گزارشی به هواداران نداد.

لینک کوتاه کپی شد

وزارت ورزش و جوانان پس از کش و قوس‌های فراوان در رابطه با استعفای احمد مددی مدیرعامل قبلی استقلال، در تاریخ دوم مهرماه سال جاری، سردار مصطفی آجرلو را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب و در این سمت منصوب کرد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تاریخ دوم مهر ماه گذشته یعنی درست یک ماه پیش با این تصمیم اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال را نیز معرفی کرد. حالا و پس از گذشت یک ماه از این انتصاب همچنان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال سکوت اختیار کرده و توضیحی درباره حضورش در این سمت و برنامه‌هایی که برای باشگاه استقلال دارد ارائه نکرده است. این در حالی بود که پیش از این مدیران قبلی بارها با رسانه‌ها صحبت می‌کردند و اغلب با گله گذاری درباره مشکلات برجای مانده از مدیریت‌های قبلی، کار در مجموعه استقلال را بسیار دشوار جلوه می‌دادند.

یکی از همین مدیران احمد سعادتمند بود که طی شش ماه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال از فروردین ۱۳۹۹ تا شهریور همان سال هر ماه مقابل دوربین باشگاه می‌نشست و گزارش ماهانه می‌داد. اما در حال حاضر مدیریت جدید باشگاه استقلال تصمیم گرفته در عمل اقدامات کادر مدیریتی استقلال را به اطلاع هواداران این مجموعه برساند.

ناگفته نماند؛ ظرف این یک ماه کادر فنی استقلال به ویژه فرهاد مجیدی بارها در صحبت‌هایش با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مدیرعامل جدید در این باره صحبت و از اقدامات آجرلو تعریف کرده است تا به نوعی حکم زبان مدیرعامل جدید را بازی کند و هواداران را در جریان اقدامات صورت گرفته قرار داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها