|

برد شیرین استقلال با دبل یامگا

کوین یامگا

تیم استقلال با پیروزی مقابل ذوب آهن شش امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان و گل‌گهر در رده سوم ایستاد

لینک کوتاه کپی شد

هفته دوم رقابتهای لیگ برتر، امروز با برگزاری چهار دیدار ادامه یافت. از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) تیم ذوب‌آهن در دیداری که قضاوت آن را حسن اکرمی بر عهده داشت به مصاف استقلال رفت که شاگردان فرهاد مجیدی در این بازی خارج از خانه با نتیجه دو بر صفر از سد میزبان خود گذشتند. نخستین گل استقلال در این بازی را کوین یامگا، مهاجم این تیم در دقیقه ۲۷ پس از چرخش پشت مدافعان این تیم در محوطه جریمه با شوتی زمینی وارد دروازه میزبان کرد. دومین گل او نیز در دقیقه ۹۵ رقم خورد، این بازیکن روی پاس امیرعلی صادقی و با فرار پشت مدافعان ذوب‌آهن برای بار دوم دروازه این تیم را باز کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، استقلال در این بازی با ترکیب سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا به میدان رفت که البته سیدحسین حسینی در دقیقه ۱۰ این دیدار به دلیل مصدومیت جایش را در ترکیب به رشید مظاهری داد.

تیم استقلال با این پیروزی شش امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان و گل‌گهر در رده سوم ایستاد و ذوب‌آهن نیز با همان سه امتیاز قبلی در رده هشتم قرار گرفت.

استقلال در هفته سوم مسابقات لیگ، روز شنبه آینده از ساعت ۱۸ در تهران میزبان تراکتور خواهد بود و ذوب‌آهن نیز در سومین بازی‌اش باید به مصاف پیکان برود که البته تاریخ این دیدار هنوز مشخص نشده است.

تراکتور ۳ - ۰ صنعت نفت آبادان 

در دیدار همزمان با جدال استقلال و ذوب‌آهن، تیمهای تراکتور و صنعت نفت آبادان هم از ساعت ۱۸ با قضاوت روح‌الله شریفی در تبریز به مصاف هم رفتند.

این مسابقه با پیروزی سه بر صفر شاگردان فیروز کریمی به پایان رسید. پیمان بابایی در دقایق ۹ و ۸۷ و سامان نریمان‌جهان در دقیقه ۹۳ گلهای تراکتور را در این دیدار به ثمر رساندند تا این تیم نخستین پیروزی‌اش در فصل جدید مسابقات لیگ برتر را جشن بگیرد.

تراکتور با برتری در این بازی سه امتیازی شد و در رده هفتم ایستاد و صنعت نفت آبادان هم که هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است با تفاضل گل ۴- در رده شانزدهم جدول قرار گرفت.

در هفته سوم مسابقات لیگ، شاگردان کریمی در جدالی حساس روز شنبه آینده میهمان استقلال خواهند بود و نفت آبادان نیز در همان روز میزبان فجرسپاسی خواهد بود. 

فجرسپاسی شیراز ۰ - ۱ گل‌گهر سیرجان

همچنین امروز، در دومین روز از هفته دوم مسابقات لیگ برتر و از ساعت ۱۶، تیم‌های فجرسپاسی و گل‌گهر در شیراز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر گل‌گهر همراه بود. قضاوت این دیدار را سیدعلی اصغر مومنی برعهده داشت.

میلاد زکی‌پور در دقیقه ۹۱ و روی کرنر ارسالی روی دروازه فجر، موفق شد با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه تنها گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند تا گل‌گهر با این پیروزی شش امتیازی شود اما با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول ایستاد. فجرسپاسی هم با قبول دومین شکست متوالی در مسابقات لیگ در رده سیزدهم قرار گرفت.

در سومین هفته از مسابقات لیگ، روز شنبه آینده میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود و گل‌گهر نیز روز دوشنبه آینده میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

هوادار ۰ - ۲ پیکان

تیمهای هوادار و پیکان هم از ساعت ۱۶ در دیداری که قضاوت آن برعهده موعود بنیادی‌فرد بود به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر پیکان به اتمام رسید. محمدحسین فلاح در دقیقه ۹ و مجتبی حق‌دوست در دقیقه ۲۸ گلهای پیکان را در این بازی به ثمر رساندند.

علیرضا کوشکی بازیکن پیکان در دقیقه ۵۱ و محمد حسینی بازیکن هوادار در دقیقه ۸۱ با دریافت کارت قرمز از داور این مسابقه، از زمین اخراج شدند تا هر دو تیم در تعداد اخراجی‌ها مساوی شوند.

پیکان با این برد، با چهار امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت و هوادار هم با قبول دومین شکست متوالی و تفاضل گل ۳- در رده پانزدهم ایستاد.  شاگردان مجتبی حسینی در سومین هفته از مسابقات لیگ، میزبان ذوب‌آهن خواهند بود و هوادار هم روز شنبه آینده در اصفهان میهمان سپاهان خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها