|

ماموریت مهم یحیی گل محمدی در پرسپولیس

یحیی گل محمدی

پرسپولیس در دومین دیدار از رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف نساجی مازندران برود.

لینک کوتاه کپی شد

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران، فردا چهارشنبه، با انجام دو بازی دیگر به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است و به مصاف این تیم می‌رود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، یحیی گل محمدی و تیمش در شرایطی برابر رقیب مازندرانی شان قرار می‌گیرند که بیش از هر زمان دیگری نیاز به برد دارند؛ آن‌ها در دیدار هفته نخست برابر فولاد به برتری رسیده و ۳ امتیاز گرفته اند، ولی اتفاقات رخ داده در هفته دوم، ماموریت یحیی گل محمدی در پرسپولیس را مهم‌تر کرده است.

پرسپولیس در این فصل هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید با همان مدعیان فصل پیش یعنی سپاهان، اسنقلال و گل گهر مبارزه کند. نکته مهم اینکه هر سه این تیم‌ها موفق شده اند در هفته دوم هم رقبایشان را شکست دهند و همگی ۶ امتیازی شوند. سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال برابر ذوب آهن و گل گهر برابر فجر سپاسی به برتری رسیدند و دومین پیروزی شان درلیگ برتر را جشن گرفتند. ترتیب حضورشان در جدول رده بندی هم تا پیش از بازی پرسپولیس به اینگونه است که سپاهان تیم صدرنشین است و گل گهر و استقلال در رده‌های بعدی.

حال واضح است که پرسپولیس چاره‌ای به غیر از کسب ۳ امتیاز در دیدار فردا نخواهد داشت. یحیی گل محمدی در این مدت آن قدر کسب تجربه کرده که بداند امتیازات کامل دیدار‌های خانگی چقدر اهمیت دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها