|

فرهاد مجیدی مانع از قهرمانی پرسپولیس می‌شود؟

فرهاد مجیدی

استقلال با پیروزی برابر ذوب آهن از لحاظ آماری، طلسم جالب توجهی را شکست.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال عصر روز گذشته، دوشنبه، در اصفهان موفق شد با ۲ گل از سد ذوب آهن این شهر عبور کند و خودش را همچنان در تیم‌های بالای جدول نگه دارد. این تیم که در هفته نخست توانسته بود با یک گل از سد هوادار عبور کند در هفته دوم هم ترک عادت نکرد و ۳ امتیاز بازی را به دست آورد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، کسب پیروزی برابر ذوب آهن بسیاری را برآن داشت تا از شکسته شدن طلسم استقلال در اصفهان آنهم بعد از ۵ سال حرف بزنند. استقلال در این مدت در تمامی مصاف هایش با ذوب آهن که به میزبانی رقیب برگزار شده یا بازی را باخته یا مساوی کرده است. البته که گل‌های کوین یامگا، این مورد را بعد از ۵ سال پاک کرد.

با این حال در این میان اتفاق جالب توجه دیگری رخ داده است. ماجرا از این قرار است که استقلال بالاخره بعد از ۵ فصل، در دو بازی نخست لیگ ۶ امتیاز گرفت! در ۵ فصل اخیر سابقه نداشته که تیم آبی پوش تهرانی از ۲ بازی اول ۶ امتیاز بگیرد. نکته آماری اینکه در تمامی این ۵ فصل که استقلال در کسب امتیازات کامل از ۲ هفته نخست ناتوان نشان داده، پرسپولیس، رقیب سنتی آن‌ها جام قهرمانی را بالای سر برده است!

حالا بسیاری از هواداران استقلال با رویه‌ای که تیمشان در این ۲ بازی در پیش گرفته (ارائه بازی منطقی و استفاده از فرصت ها) بر این باور هستند استقلال نه تنها می‌تواند طلسم‌های دیگر، از جمله قهرمان نشدن در لیگ آنهم بعد از سال ۱۳۹۲ را بشکند، بلکه فرهاد مجیدی با تصمیمات فنی اش می‌تواند این بار مانع از رسیدن پرسپولیس به ششمین قهرمانی متوالی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها