|

منصوریان با ۷ شکست پیاپی رکورددار تاریخ لیگ برتر

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان در دیدار با تراکتور برای هفتمین بازی متوالی تن به شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

صنعت نفت آبادان با هدایت علیرضا منصوریان که به دلیل ابتلا به کرونا این روزها قادر به حضور روی نیمکت نیست، مقابل تراکتور تن به شکست ۳ بر صفر داد. این مربی که به شروع بد فصل مشهور است این دوره را با ۲ باخت آغاز کرده و با ۵ شکستی که در ۵ هفته پایانی فصل قبل داشت بدترین آمار یک مربی در تاریخ لیگ برتر را به جای گذاشت.

چگونه منصوریان رکورددار شد؟

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبال360، علیرضا منصوریان از هفته هجدهم لیگ بیستم سرمربی آلومینیوم اراک شد. این مربی برخلاف همیشه در بدو ورود به این تیم نتایج قابل قبولی گرفت و در ۶ مسابقه، ۱۲ امتیاز کسب کرد و تا هشت بازی شکستی نداشت. اولین باخت این مربی اما مقدمه‌ای شد بر شکست‌های متوالی.

منصوریان برای نخستین بار در آلومینیوم مقابل گل‌گهر مغلوب شد. پس از آن از پرسپولیسی که در کورس قهرمانی به هیچ حریفی رحم نمی‌کرد، شکست خورد. تراکتور تیم بعدی بود که آلومینیوم را از پیش رو برداشت. منصوریان حتی برابر تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگیدند هم بازنده بود و سایپا و نفت مسجدسلیمان در مصاف با آلومینیوم اراک ۳ امتیاز مسابقه را گرفتند تا ۵ باخت متوالی آلومینیوم ثبت شود که این بدترین آمار مربیگری علیرضا منصوریان در تاریخ لیگ برتر بود. البته آلومینیوم در این مقطع یک شکست هم در جام حذفی داشت.

در آغاز لیگ بیست و یکم، در ابتدا قرار بود که منصوریان با آلومینیوم ادامه همکاری دهد ولی این اتفاق نیافتاد تا این مربی سرمربیگری صنعت نفت آبادان را بر عهده بگیرد و با ۲ شکست پیاپی دیگر با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شود.

خطیبی، مایلی‌کهن و مرفاوی شرکای منصوریان

قبل از منصوریان، ۳ مربی دیگر کارنامه مشابه منصوریان از خود به جای گذاشتند. اولین مربی که متحمل ۷ شکست پیاپی شد، محمد مایلی‌کهن بود. این مربی در لیگ دوازدهم برای نجات گهر درود در حال سقوط به میدان آمد ولی این تیم در ۷ هفته پایانی بازنده از زمین خارج شد و به لیگ یک سقوط کرد و مایلی‌کهن در ماموریت خود ناکام ماند. دو مربی دیگر که این رکورد را از خود به جای گذاشتند در لیگ شانزدهم مربی بودند.

رسول خطیبی با ماشین‌سازی از هفته ششم تا دوازدهم امتیازی نگرفت و به کار خود در این تیم ادامه نداد. صمد مرفاوی با صبا در آن فصل آمار مشابه خطیبی از خود به جای گذاشت و از هفته یازدهم تا هفدهم شکست خورد با این تفاوت که بعد از ۷ باخت متوالی تا انتهای فصل سرمربی صبا باقی ماند.

۳ مربی قبلی که ۷ باخت پیاپی در کارنامه داشتند، این آمار را در یک تیم و در یک فصل ثبت کردند ولی منصوریان در ۲ تیم و ۲ فصل چنین آماری را از خود به جای گذاشته است. صنعت نفت در هفته سوم میزبان فجرسپاسی است که به تازگی به لیگ برتر بازگشته و این تیم هم مانند صنعت نفت در هر ۲ بازی ابتدای فصل شکست خورده است و به نظر می‌رسد که فرصت خوبی نصیب منصوریان شده تا روند باخت‌های متوالی را متوقف کند و به تنهایی رکورددار تاریخ لیگ برتر نشود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها