|

نامه پرسپولیس به فیفا برای لجبازی وکیل کالدرون

گابریل کالدرون

باشگاه پرسپولیس در نامه ای به فیفا، عدم توجه وکیل گابریل کالدرون به وضعیت داد و ستد مالی ایران با بانک های بین المللی را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس مبلغ مورد نیاز برای پرداخت طلب ۵۸۰ هزار دلاری گابریل کالدرون را فراهم کرد تا بتواند گام مهمی برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این تیم بردارد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از مهر، بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای رسمی از وکیل کالدرون خواست تا شماره حساب بین‌المللی او را که امکان انتقال ارز از ایران داشته باشد اعلام کند. او نیز در اقدامی عجیب شماره حساب کالدرون در کشور سوئیس را اعلام می‌کند. این در حالی است که کشور ایران به دلیل تحریم‌های مالی و ارزی امکان انتقال پول به بانک‌های سوئیس را ندارد و در صورت انجام حواله ارزی، کل مبلغ مسدود می‌شود.

از این رو باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای جدید خواستار تغییر شماره حساب مقصد شد که وکیل کالدرون در پاسخی عجیب اعلام کرد حاضر نیست شماره حساب دیگری را ارائه دهد. ضمن اینکه کالدرون باز هم جواب تماس‌های باشگاه پرسپولیس را نمی‌دهد و همه چیز را به وکیل خود واگذار کرده است.

همین امر سبب شد تا پرسپولیسی‌ها با ارسال نامه‌ای به فیفا خواستار ارائه راهکار از سوی این نهاد بین‌المللی شوند. مسئولان باشگاه پرسپولیس با توضیح درباره زمان اندک باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شدند.

همچنین مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد با خواکین دیگر طلبکار باشگاه که هم اکنون عضو کادر فنی فولاد خوزستان است مذاکرات جدی تری داشته باشد تا طلب ۹۵ هزار دلاری او را در چند قسط به طور نقد پرداخت کند.

باید دید تلاش پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون قبل از ۱۶ آبان ماه به کجا ختم می‌شود. آیا این باشگاه قبل از پایان مهلت نقل و انتقالاتی می‌تواند این مشکل را حل کند یا سرخ‌ها با همین محرومیت به کارخ ود در لیگ برتر ادامه می‌دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها