|

رقم قرارداد مهاجم خارجی استقلال لو رفت؛ ۱۶.۵ میلیارد تومان

رودی ژستد

استقلالی‌ها با رودی ژستد به توافق رسیدند تا دومین بازی خارجی شان را هم در ترکیب داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال این روز‌ها در لیگ برتر ایران حال و روز خوشی دارند؛ آن‌ها هر دو بازی هفته‌های نخست را برده اند و فعلا در جمع بالانشیان لیگ برتر هستند. خبر خوب برای آن‌ها علاوه بر پیروزی در دو بازی، موفقیت ستاره خارجی جدید تیمشان است. کوین یامگا هر دو گل تیمشان در برتری برابر ذوب آهن را زد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، البته این تمام ماجرا نیست، چون بعد از یامگا، استقلال یک بازیکن خارجی دیگر به اسم رودی ژستد را هم به خدمت گرفته است. این یکی از آن دست بازیکنان سرشناسی است که سابقه حضور در استون ویلا انگلیس را هم در کارنامه دارد. بازیکن خارجی و جدید استقلال در شرایطی به این تیم آمده که همین فصل در لیگ یونان حضور داشت، ولی توافق کرد قراردادش را با یونانی‌ها به هم بزند تا راهی استقلال شود.

بعد از این تصمیم، این موضوع در فضای رسانه‌های مطرح شد که پیشنهاد استقلال چقدر بوده که ژستد پذیرفته به خاطر آن قید حضور در یونان را بزند. این موضوعی است که روزنامه همشهری در گزارشی به آن پرداخته و نوشته است «ژستد دیروز در تست‌های پزشکی استقلال قبول شد و برای عقد قرارداد به باشگاه رفت. گفته می‌شود رقم ۶۰۰ هزار یورو قرار است به این بازیکن پرداخت شود که ۱۰۰ هزار یورو از ارزش او در سایت ترانسفرمارکت بالاتر است و به ریالی مبلغی حدود ۱۶.۵ میلیارد تومان می‌شود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها