|

صدری از سرپرستی پرسپولیس استعفا می‌دهد؟

مجید صدری

سرپرست باشگاه پرسپولیس شب گذشته پس از برد دلچسب این تیم مقابل نساجی، از گفتگو با نمایندگان رسانه های خبری خودداری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اگر چه مجید صدری در دوره حضورش در پرسپولیس چندان اهل مصاحبه و گفتگو درباره کارهایش نبوده، اما او افتان و خیزان موفق به انجام کارها و جلب منابعی شده که با وجود موقعیت نه چندان مستحکم او در باشگاه، قابل قبول محسوب می شود. او در آخرین اقدام بخشی از طلب کالدرون را پرداخت کرده و درصدی از قرارداد بازیکنان را نیز به حساب آنها واریز کرده تا آنها با روحیه بهتری مقابل نساجی حاضر بشوند. این حرکات در شرایطی است که حکم مدیر صدری امضا نشده و او به عنوان سرپرست پرسپولیسی ها به این کار ادامه می دهد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزش سه، در نظر داشته باشید که اداره باشگاهی مانند پرسپولیس در شرایط فعلی نیازمند جلب منابعی گزاف برای پرداخت دستمزدها و صاف کردن بدهی هاست که با این وضع پرسپولیس (مانند دو، سه باشگاه مدعی دیگر) برای اداره ماهیانه خود به مبلغی بیش از 20 میلیارد تومان در هر ماه نیاز خواهد داشت. بنابراین اگر چه صدری تا به امروز در انجام این امور تا حدی موفق بوده، اما برای انجام بهتر این کار، نیازمند برنامه ریزی زمانی مناسب است و حس موقتی بودن در پستی که او در حال حاضر در اختیار دارد، مانع از اجرای کار خواهد بود.

در واقع شاید به عنوان یک سرپرست صدری بیش از وظایف خود نیز عمل کرده باشد؛ پرسپولیس اگر چه در این مدت مشکلاتی داشته اما او میدان را خالی نکرده و کجدار و مریز موفق به پرداخت برخی از تعهدات سنگین مالی و پیش بردن باشگاه در شرایط تازه شده و در فصل نقل و انتقالات نیز همکاری کامل با سرمربی سرخپوشان داشته و بنا بر فهرست او، یارگیری لازم را انجام داده است.

01657725

در عین حال، در موضوع پرداخت بدهی گابریل کالدرون نیز به دلیل مسائل فنی و ارزی، پرداخت های بسیاری انجام شد تا پول این مربی آرژانتینی برای باز شدن پنجره پرسپولیس پرداخت بشود. اتفاقی که در نهایت و به صورت مرحله ای در حال انجام است تا پرسپولیس از این میراث شوم رهایی پیدا کند.

اما طبیعتا برای صدری جالب نیست این احساس درباره او شکل بگیرد که او برای دریافت حکم مدیرعاملی پرسپولیسی به آب و آتش می زند. او مدیری باسابقه اجرایی طولانی است و برای انجام این پروژه نیاز به اطلاع از آینده دارد. بنا بر اخباری که خبرنگار ورزش سه کسب کرده، این احتمال وجود دارد که صدری ناگهان با انشای حکم استعفا همه را غافلگیر کند.

او امروز در نقطه ای است که می تواند ادعا بخش زیادی از مأموریت های محوله را به خوبی انجام داده و چوب مدیریت پرسپولیس را به نفر بعدی بسپارد و این اتفاق رخ می دهد مگر آنکه وزیر ورزش در این زمینه تصمیمی عاجل برای پرسپولیس بگیرد. تیمی که آینده اش از دو حال خارج نیست. تیمی که یا مدیر تازه ای را برای اداره امرو بالای سر خود خواهد دید و یا صدری با فرمول ثبات بیشتر ادامه خواهد داد که در این صورت سرپرست فعلی سرخپوشان از برنامه های خود برای آینده رونمایی خواهد کرد.

در شرایطی که به نظر رقبا برای پایان موفقیت های پرسپولیس تجهیز شده و با قدرت به میدان آمده اند، این تصمیم خطیر آینده پرسپولیس را در فصل 1401-1402 مشخص می کند. در حال حاضر تیم مستقر فعلی در حالتی است که دست وزیر را برای هر تصمیمی باز گذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها