|

رودریگو تاباتا هافک مدنظر استقلالی ها کیست؟

به نظر می‌رسد استقلال سومین خارجی‌ای که برای فصل جاری می‌خواهد را هم پیدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در شرایطی لیگ بیست و یکم را شروع کرده که تا به حال قریب به ۱۲ بازیکن جدید خریده است. در این بین، حضور ۲ گل خارجی حسابی مورد توجه قرار گرفته است؛ اولی کوین یامگا است که به صورت رسمی کارش را در استقلال شروع کرده و دیگری هم رودی ژستد است که عنوان شده فردا با استقلال استارت می‌زند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو، با این حال هنوز خرید‌های فرهاد مجیدی برای استقلال تمام نشده و قرار است یک هافبک هجومی هم به ترکیب این تیم اضافه شود. از مدت‌ها پیش عنوان شده بود که هافبک مدنظر استقلال هم خارجی است و حالا به نظر می‌رسد مشخصات این بازیکن هم فاش شده است. در واقع طبق گزارشی که سایت «السبورت» لبنان نوشته رودریگو تاباتا هافبک برزیلی الاصل قطری‌ها مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته است.

رودریگو به واسطه سال‌ها حضور در قطر، به عضویت تیم ملی این کشور درآمده و به صورت قرضی از الریان به باشگاه السد هم پیوسته است. نکته قابل تامل درباره این هافبک کارکشته برزیلی اینکه رقم قراردادش چندان زیاد نیست و استقلال از این بابت مشکلی نخواهد داشت. از لحاظ کیفی هم رودریگو بازیکن قابل قبولی است، ولی تنها دلمشغولی فرهاد مجیدی سن و سال این بازیکن برزیلی است. رودریگو با وجود آنکه همچنان پرتلاش و دونده کار می‌کند، ولی ۴۰ ساله است و عنوان شده به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال منتظر چراغ سبز فرهاد مجیدی برای نهایی کردن قرارداد این بازیکن هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها