|

ترافیک در خط حمله استقلال؛ احساس خطر قاسمی نژاد

امین قاسمی نژاد

ترافیک خط حمله استقلال کار را برای مهاجمان پیشین سخت‌تر کرده و آن ها برای راه یافتن به ترکیب اصلی آبی ها رقابت سختی را پیش‌رو خواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر را با حضور سه مهاجم آغاز کرد؛ ارسلان مطهری که در آخرین روزهای نقل و انتقالاتی قراردادش با این تیم تمدید شد، امین قاسمی‌نژاد و در نهایت آرمان رمضانی که در نیم فصل لیگ گذشته از پرسپولیس به استقلال آمد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، آبی‌پوشان در نخستین بازی لیگ با گلزنی جعفر سلمانی تیم هوادار را شکست دادند اما در دومین مصاف مقابل ذوب‌آهن و نخستین حضور کوین یامگا در ترکیب استقلال، دبل این مهاجم فرانسوی بود که سه امتیاز مهم خارج از خانه را برای شاگردان فرهاد مجیدی به ارمغان آورد. بازیکن جدید استقلال که در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به زمین رفت، خیلی زود نامش را به لیست گلزنان استقلال اضافه کرد.

با وجود درخشش یامگا، استقلالی‌ها حالا رودی ژستد دیگر مهاجم مدنظر مجیدی را نیز به تهران آورده‌اند تا در صورت قبولی در تست‌های پزشکی این باشگاه، نام او نیز به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود. این مهاجم فرانسوی سابقه بازی در تیم‌های استون‌ویلا، میدلزبورو و بلکبرن انگلیس را در کارنامه خود دارد و اگرچه توانایی بازی در تمامی پست‌های خط حمله از جمله وینگر راست و چپ و مهاجم دوم را هم دارد اما پست اصلی او مهاجم نوک است.

استقلال در سومین هفته از مسابقات لیگ در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور خواهد بود و مجیدی که این روزها تیمش موفق شده دو هفته نخستین لیگ را با برد پشت سر بگذارد، امیدوار است تا با اضافه شدن ژستد خط حمله تیمش را با توان بیشتری راهی مسابقات کند. این در حالی است که با توجه به درخشش یامگا و اضافه شدن احتمالی ژستد، ترافیک خط حمله استقلال کار را برای مهاجمان پیشین این تیم سخت‌تر خواهد کرد و مطهری، قاسمی‌نژاد و البته رمضانی برای جلب نظر مجیدی و راه یافتن به ترکیب استقلال رقابت سختی را در ادامه مسابقات لیگ پیش‌رو خواهند داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها