|

ورود زنان به ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود؟

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: «طرح ورود زنان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور زنان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

«ورود زنان به ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود» این خبری بود که آخر هفته گذشته حسابی داغ شد. رسانه‌های مختلف از قول دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر دادند در صورت تصویب مجلس برای همیشه ورود زنان به ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: «طرح ورود زنان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور زنان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.» حسن کامرانی‌فر که هفته پیش حکمش از سرپرست دبیرکلی به دبیرکل تغییر کرد هفته پیش به بوشهر رفته تا جلساتی برای پیشرفت فوتبال این کشور داشته باشد.

او در حین همین سفر با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه‌ها و تدوین طرحی در این زمینه گفت: «طرح ورود زنان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور زنان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.»

حالا باید دید اساساً مفاد این طرح چیست و آیا مجلس و سپس شورای نگهبان به آن رأی می‌دهند یا نه. اگر فدراسیون فوتبال بتواند ماجرای حضور یافتن تماشاگران زن را در ورزشگاه‌ها حل کند گام بزرگی در توسعه فوتبال برداشته و یک کار به معنای واقعی ماندگار انجام داده.

جالب است که در همین اثنا مریم کاظمی‌پور، سرپرست معاونت زنان وزارت ورزش و جوانان که به اصفهان سفر کرده بود در حاشیه مراسمی گفت: «عدم پخش تلویزیونی چالش ورزش زنان است و در صورتی ‌که بتوان راهکاری برای انعکاس تصویری هرچه بیشتر فعالیت‌های زنان یافت پیشرفت ورزش آنان بیش از گذشته میسر خواهد شد. پخش تلویزیونی نیاز ورزش زنان ایرانی است و در صورت بهبود در پخش مسابقات، شاهد توسعه ورزش خواهیم بود.»

حالا باید دید آیا با تغییرات صورت گرفته در صداوسیما و حرف‌های تازه وزارت ورزش دولت ابراهیم رئیسی آیا قرار است در این حوزه شاهد تغییری اساسی باشیم یا نه؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها