|

شرط و شروطی صدری برای یحیی؛ اختلافات بالا گرفت؟

یحیی گل محمدی و مجید صدری

یحیی طی صحبتی که با صدری داشته به او اعلام کرد مهاجمی با کیفیت می‌خواهد در حالی که صدری از وی خواسته مهاجمی انتخاب کند که ارزان باشد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات ۳ مهره کلیدی خود را از دست داد و به جای آنها بازیکنانی خرید که جز رضا اسدی، سایر نفرات نتوانستند خودشان را به خوبی نشان دهند و به ترکیب اصلی پرسپولیس برسند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، بازی با الهلال به خوبی ضعف‌های پرسپولیس را در چند پست نشان داد و مشخص شد سرخ پوشان برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به بازیکنی با کیفیت بالا دارند. یحیی خوب می‌داند در لیگ امسال کار به مراتب سخت‌تری برای قهرمان شدن دارد و برای گرفتن نتایج دلخواه هواداران در لیگ برتر و بازی‌های آسیایی باید بازیکن خارجی و سطح بالا جذب کند.

مشکلات مدیریتی و مالی پرسپولیس آنقدر زیاد بود که آنها نتوانستند قبل از ارسال نهایی لیست خود برای لیگ قهرمانان آسیا، طلب کالدرون و دستیارش را پرداخت کنند و مجوز خرید بازیکن خارجی را از فدراسیون بگیرند. هر چند هنوز این مطالبات پرداخت نشده و پنجره پرسپولیس باز نشده ولی مدیران این باشگاه قول دادند طی چند روز آینده پول کالدرون و دستیارش را می‌دهند و پنجره نقل و انتقالاتی را باز خواهند کرد.

همین موضوع باعث شد تا بحث خرید بازیکن خارجی برای پرسپولیس دوباره سر زبان‌ها بیفتد.  یحیی گل محمدی چند روزی است در پی پیدا کردن گزینه مناسب برای تیمش است. با توجه به اینکه پرسپولیس در لیست بزرگسال خود تنها یک جای خالی دارد یحیی تصمیم گرفته یک مهاجم خارجی جذب کند و  برای سایر پست‌ها از نفرات فعلی استفاده کند.

در این بین اما یک اختلاف نظر جدی بین یحیی و مدیران پرسپولیس به وجود آمده که ممکن است خرید بازیکن خارجی را تحت تاثیر خود قرار دهد. ماجرا از این قرار است که پرسپولیس در بدترین وضعیت خود به لحاظ مالی قرار دارد. آنها نه می‌توانند طلب چند میلیون دلاری خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرند و نه اسپانسری دارند که بتواند به پرسپولیس کمک مالی بکند. همین موضوع محل اختلاف بین یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس است.

یحیی طی صحبتی که با صدری داشته به او اعلام کرد مهاجمی با کیفیت می‌خواهد که به نوعی کار در بیار باشد ولی سرپرست باشگاه پرسپولیس به سرمربی تیمش اعلام کرد با توجه به اوضاع بد مالی باشگاه توانایی پرداخت چیزی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار برای خرید یک بازیکن را ندارد. پیشنهاد صدری به گل محمدی این بود که او مهاجمی انتخاب کند که ارزان باشد و  نهایتا ۲۰۰ هزار دلار قیمت داشته باشد. به نظر می‌رسد قضیه خرید بازیکن خارجی برای پرسپولیسی‌ها تبدیل به ماجرایی پیچیده شده و معلوم نیست چه سرانجامی خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها