|

احضار پرسپولیسی ها

پشت پرده احضار پرسپولیسی ها ؛ ستاره های یحیی واکنش نشان دادند

پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس از دلیل احضار به کمیته اخلاق بی خبر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

روز قبل در حالی خبر دعوت سه بازیکن پرسپولیس به کمیته اخلاق در برخی رسانه ها منتشر شد که خود بازیکنان و باشگاه نیز از آن بی خبر بودند.

به گزارش «شایا نیوز» به نقل از طرفداری، روز قبل از سوی کمیته اخلاق به باشگاه پرسپولیس نامه ای ارسال شده که در آن اشاره شده سیدجلال حسینی، سعید آقایی و امید عالیشاه باید روز شنبه ۸ آبان در کمیته اخلاق حاضر شوند تا در خصوص برخی مسائل توضیحاتی دهند.

جالب اینجاست بعد از انتشار خبر در رسانه ها، نامه کمیته اخلاق به باشگاه رسید که این در نوع خود سوال برانگیز است. اینکه چه کسانی و از طریق چه کانالی این اخبار را در اختیار برخی رسانه ها قرارمی دهند و حتی این رسانه ها اخبار را زودتر از باشگاه دارند در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

به هر روی اخبار دریافتی حکایت از آن دارد سعید آقایی به دلیل مصاحبه‌ای که فصل پیش علیه فدراسیون داشته به کمیته اخلاق احضار شده است. جلسه رسیدگی به پرونده آقایی هم پیشتر تشکیل شده و وکیل باشگاه به نمایندگی از این بازیکن توضیحات لازم را به کمیته اخلاق داده است. بنابراین باید گفت احضار آقایی، خبر جدیدی نیست.

اما نامه احضار سید جلال حسینی و امید عالیشاه تازه به دست باشگاه رسیده و جالب این که خود این بازیکنان نیز از پشت پرده دعوت و احضار خود بی اطلاع هستند. البته گفته می شود دلیل احضار این دو بازیکن هم انجام مصاحبه علیه فدراسیون فوتبال است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها